|
|
||||
|
||||
|
Hyvinkään Street Slide 17.6.06
Ennakkoilmottautuminen menee umpee perjantaina 9.6. Onko moni jo ilmottautunut ?? Ettei käy kylmästi ja paikanpäällä sanotaan ettei enään mahdu ??
http://www.nncgarage.com/
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä ku muistutit...täytyyki maksaa toi heti.
|
||||
|
||||
|
Itse olen maksanut aina paikanpäällä ja kerholla on ollut alennettu osallistumismaksu. Mitä se sitten tänä vuonna lieneekään..
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kerholaiset pääsevät edelleen tänäkin vuonna mukaan paikanpäällä ilmoittautumalla ennakkoilmoittautumisen hinnalla!
|
||||
|
||||
|
Corvette clubilaisten ei tarvitse paikanpäällä maksaa kuin 15¤ osallistumismaksua. Olen asiasta sopinut järjestäjien kanssa ja sanonut että informoivat kaikkia järjestelyhenkilöitä. Aikaisempina vuosina on ollut kyllä sama sopimus, mutta joiltakin on silti otettu 25¤.
Katsastus siis alkaa klo 8.00 ja kestää klo 10.00 asti. Kuten asiasta on aikaisemminkin ollut puhetta niin tänä vuonna ei sitten klo 10 jälkeen katsastusta jatketa vaan aloitetaan kisat ajoissa. Eli olkaa ajoissa paikalla. Tänäkin vuonna 3 parasta Clubilaista palkitaan. Kaikki mukaan neppaamaan!!!!!
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|