|
|
||||
|
||||
|
Verhoilu / maton liimaus ??
Oletteko käyttäneet mitään liimaa lattiamaton asennuksessa? Jos niin mitä? Seppo sepon seppo niemensivuilta tuli accn matto todellakin huokeemmin jos olisin itse tilannut. Tähän asti voin vain suositella.
|
|
|
||||
|
||||
|
Spray Postic oli kova sana kuin omaani verhoilin, saa revittyä joskus irtikin jos tarvetta tulee, liimaa kun on vain just sopivasti.
Pensselillä vedettäessä saattaapi jäädä kiinni niin maan perhanaasti... ![]()
|
||||
|
||||
|
Sprayliimaa on tullut käytettyä C3:ssa ja vähän tuli laitettua nytkin, jotta äänieristeet pysyvät paikallaan.
Itse mattoihin tuskin pistän kovinkaan moneen kohtaan. Keskitunnelin poskiin pakko mutta muut pysynee ilmankin. Tämä tietty riippuu auton mallistakin, joihinkin on pakko pistää, että pysyy ensinkään autossa.
|
||||
|
||||
|
Mä en laittanut mitään liimaa lattiamattojen alle.
Kun maton asentaa paikoilleen niin viikon kuluttua se on tasoittunut ja asettunut lopulliseen muotoonsa. Oli mullakin ajatus aluksi laittaa liimaa, mutta huomasin ettei tarvitse. |
|
|
||||
|
||||
|
En mäkään millään liimaillu, kumminkin pitää taas jotain korjailla sieltä... Ja ihan hyvin istuu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, mäkin liimasin vain niistä paikoista missä ei oikein istunnut...Pisti muuten silmään liikaa kun "pullotti"...
|
||||
|
||||
|
Ruiskulla kontaktiliimaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mistä saa ruiskutettavaa kontakti liimaa ? Vai veditkö vaan tavallista purkkikuraa ohennettuna? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
joo |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|