|
|
||||
|
||||
|
Löytyykö hitsuuttamisvälineitä lainaksi Tampereen lähistöltä?
Nyt olisi tarvetta vetäistä muutama sentti saumaa runkoon. Ongelma on vain se että minulla ei ole saumantekovälineitä. Löytyisikö Tampereen lähistöltä lainaksi verkkovirralla toimivaa hitsauskonetta? Tietysti sopivaa korvausta vastaan. Tarve ei todellakaan ole suuri, muutama repeytynyt sauma pitäisi rungosta paikata. Kokonaisuudessaan muutama kymmenen senttiä saumaa...
Hitsauskokemustakaan ei juurikaan minulla ole, joten ainakin neuvoja otetaan vastaan. Mielelläni työn teen itse, mutta jos joku olan takana olisi ohjeita antamassa niin aina parempi...
|
||||
|
||||
|
Osa verkko eli valovirralla toimivista laitteista voi olla vähän liian nuhasia rungon hitsaukseen, tiedä häntä? Kävin just äsken katseleen kempin hitsauskonevalikoimaa, tarttis joku näppärä voimavirtakone hommata ittelle lähiaikoina. Kempiltä löyty kyl aika ruudikkaitakin valovirtavehkeitä, nykytekniikalla ei kuulemma haittaa vaikka olisi jatkoroikka ja syöttöjännite notkahtelisi paljonkin, laite osaa paikata sen elektroniikalla. Toisaalta luulis että korjauskulut on sit kovemmat jos laite hajoaa verrattuna perinteiseisiin koneisiin.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|