|
|
||||
|
||||
|
Hyvinkään koitos..
Miten meni Hyvinkään kiihdyttelyt itse kullakin? Minä ajoin kaksi lähtöä ja ekassa vedossa aika/loppunopeus oli 13,629s/167,36km/h ja toisessa 13,646s/166,67km/h. Aika oli hiukan odotuksia parempi mutta loppunopeutta odotin löytyvän yli 170km/h (eli pieni pettymys). No tästä on hyvä lähtee petraamaan.......
|
|
|
||||
|
||||
|
laitan kaikki tulokset nettiin kun ehdin, otin taas kaikki Corvette luokan aikaslipit ja yhteenvedot järjestäjiltä mukaani päivän päätteeksi.
pokaalit jaettiin: huovila kultaa, paakari hopeaa ja minä pronssia
|
||||
|
||||
|
Milloin viimeksi on ollut näin hauska päivä? Vessa toimi kerrankin, mitä nyt kelistä johtuen flektin huutaminen sai akun aika tyhjäks ja kerran orjavoimalla saatiin auto käyntiin. Oma paras aika oli jotain 13.5 paras loppu nopeus oli 183 vai 184. Ihon väri on sama kuin hummerilla, tuli punainen... Onnea voittajille, oikeat jätkät loppu pelissä vei pystit kotiin.
Näinkin järjettömän turha harrastus voi parhaimmillaan olla mielettömän hauskaa ja upeaa. Paljon oli myös vettejä, yli pari kymmentä tais mennä rikki jo aamulla!? Muutaman kuvan kerkisin ottaa ennen kuin akku piiputti, kuvat galleriassa! Jos jollain on itse lähdöistä kuvia niin mielellään laittaisin niitä myös tonne galleriaan... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitokset kaikille mukavasta seurasta, kivaa oli.
Ehkä ensi reissulla huussi kestää pidemmälle kuin 30 kilsaa.... Kuvia löytyy, mitään sensuroimatta kaikki yhteensä 94,4 megaa. Olisiko esim ftp:tä mihin heittää ? |
|
|
||||
|
||||
|
Olihan tosi siisti tapahtuma taas kerran ja Vetet pää-osissa
Tää oli minun suosikki Vette....UPEEEEEE Varikko kuvat on nyt netissä minun puolesta ja Actionit vielä illan mittaan! http://kuvia.1g.fi/kuvat/Taphtumat+2...tSlide17.6-06/ <Siinä |
|
|
||||
|
||||
|
1 lähtö streetman sarjassa, ja sitten joutui lähtemään kokikisi grillijuhliin.
Aika 14.091 loppunopeus 177,17 kmh Eli ihan hyvä nopeus verrattuna aikaan. Mutta mulla onkin bfg 235 radial t/a kusiluistimet joilla on kakkosvaihteellakin oltava tarkka kaasun polkemisessa. Olipa mukava tapahtuma ja hieno keli. Ja taas takaisin grillis ääreen..... hik! |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onneksi jollain on jotain järkevääkin tekemistä, eikä seistä jollain lentokentällä paahtavassa helteessä kattelemassa jotain autoja. No vähän spekulaatiota: Oma veto 14.4. Kuuskytjalkanen anto odottaa hyvää tulosta 13.xx mut ei se sit kumminkaan kun loppunopeus vaan 161. Onneksi on tiedossa mitä pitää tehdä et homma rupee pelittää.
|
|
|
||||
|
||||
|
no joo ,viime vuonna 13,67 alastaro.nyt14.4 ja pito kateissa 1 ja2 sella mekaanisesti/automatilla(D).kyllä jäi huono maku ,kun ajan piti parantuu mut se vaan huonontu elämä, on pienestä kii .seraavaksi alastarolle
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samoin!!! Matti on saanut kasattua todella maukkaan kokonaisuuden! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |