|
|
||||
|
||||
|
Ykkösauto
Minulla on käytössäni työauto jota epäsiisteyden vuoksi ei halua paljon käyttää. Kumminkin talvikuukausina sillä voisi vähäiset ajelut suorittaa. Mietinkin voisiko Corveten ostaa ykkösautokseen, eikös ajokelit ole yleensä huhti- marraskuun välissä? Perhettä ei ole ja asun kaupungin keskustassa. Kertokaa mielipiteenne.
|
|
|
||||
|
||||
|
No tottakai
Minkäikäistä olet ajatellut ?
|
||||
|
||||
|
Miksikäs ei..
Ehkä nämä C4-C6 mallit taitaa olla parempia talvi-ajoon. Nettiautossahan on tällä hetkellä aika kohtuu hintasia C4:sia ja C5:sia tilanteesta riippuen ja mitä vuosimallia/korimallia itse haet. Mm. tällä palstalla vaikuttavalla ToniH:lla taitaa olla kokemuksia '91 Vettestä talviautona
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Monet tälläkin palstalla pitävät Corvettejaan koko ajokauden ykkösautoinaan, satoi tai paistoi! Anna mennä vaan!
|
|
|
||||
|
||||
|
On tässä maassa talvi kova koetus autolle kun suolalla sähläävät ja loska ja rapa lentää. Vaikka täällä muutamat ajelevat ympäri vuoden vetel niin itse en kyllä siihen lähde tässä maassa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muuten joutuu kunnosta tinkimään ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuohon hintaan lienee C4 'varmin' vaihtoehto käyttöautoksi ja näkyy olevan nettiautossa valinnankin varaa. Onhan siellä jopa yksi C3. Itse päädyin kuukausi sitten '87:aan samanlaisella budjetilla. En tosin kauaa noppaillut asian kanssa, kun kuume iski sen verran lujaa... Kannattaa tuohon hintaan varautua siihen, että autossa saattaa olla pientä laitettavaa (omassa pulkassa ilmastointilaitteen kanssa on edelleen hieman painimista ja toinen luukkuvalo oikkuili), mutta täysin ajokunnossa oma vispilä on pysynyt
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Ajettavaks ne Vetetkin on tehty.
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|