|
|
||||
|
||||
|
Virkavallan suhtautuminen?
Olen lähdössä kiertämään mammankanssa vähän maata vetellä "lomailumielessä".
-Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten virkavalta missäkin suhtautuu noihin, onko ne nyt sitten sumuvalot vai mitkä ne on (C4), käyttöön ilman ajovaloja - siis ajovaloina? (voiko tuotakaan enää vaikeammin sanoa?!? -Eniten kiinnostaa pk-seutu, mutta kertokaa nyt kaikkialla miten niihin suhtaudutaan, ettei tuu turhia ongelmia? -Täällä Lapissa en ainakaan ole ikinä ajanut oikeilla ajovaloilla..! -Jos ne on ongelma, niin vielä ehtii tutkiin että mikä niissä on vikana, - lähtö on "vasta" sunnuntai aamuna - kun se toinenpuoli "surraa" silleen vaimeasti, vaikka auto ei ole käynnissä eikä avaimet paikoillaan ja valoista ´lunkat kiinni´, - muuten se ei haittaa, mutta jos sen jättää pitemmäksi aikaa niin se purkaa akun...;-( -Minulla on siis ollut johto irti siittä jo vuoden. (katsastuksessakin tuli, oho - ootappa ko mie laitan tuon johdon kiinni... -Pysäyttäkää vaan jos punaisen näette kylillänne, me ollaan ihan "sosiaalista porukkaa", että poristaan vaikka vette-juttuja, taikkavaikka ilmoista... |
|
|
||||
|
||||
|
Ainakin Espoossa ihan ok porukkaa.. Ajoin C3 parkeilla. Pysäyttivät koska eivät nähneet kunnolla siirtokilpiä. Sanoivat vaan että laitappa noi kilvet paremmin ja toivottivat hyvää matkaa. Ei siis sanakaan ajovaloista vaikka oli luukut alhaalla. Eivät tykänneet kun takana oli vaan Nevadan siirtokilpi
|
||||
|
||||
|
Kysäse nipa79:lta miten tuusulassa suhtautuvat tähän meidän rikolliseen toimintaan...
|
|
|
||||
|
||||
|
Vähän off-topic mut ihan hauska juttu, en tiedä kenelle tapahtunut:
Eilisiltana piipahdin lähikaupassa. Viivyin vain 5 minuuttia liikkeessä ja kun tulin ulos, näin lappuliisan kirjoittamassa pysäköintivirhemaksua. Niinpä kävelin hänen luokseen ja sanoin tyynesti: "Hyvää päivää, käväisin nopeasti kaupassa hakemassa uusia perunoita ja silliä." Hän ei reagoinut mitenkään kommenttiini ja jatkoi vain lappunsa kirjoittamista. No siitähän minä vähän kiivastuin ja korotin ääntäni. "Hei haloo? Oletteko kuuro vai muuten tyhmä! Sanoin, että käväisin vain kaupassa!" Hän katsoi minuun ja sanoi: " Mitä sitten, tähän ei saa pysäköidä ja sitä paitsi Teidän tulee hieman hillitä itseänne! " Pikkuhiljaa menetin hermoni kokonaan. Niinpä haukuin häntä tyhmäksi nartuksi ja lisäksi sanoin hänelle vielä, että hän saisi tunkea kynänsä ja sakkolappunsa rumaan laihaan narkkarin perseeseensä. Silloin hänkin hermostui ja mumisi jotain, että perästä kuuluu ja kaikki tämä täyttää jo kunnialoukkauksen mitat. Mutta kun minulla oli jo paineet purkautumassa, niin en pidätellyt, vaan huusin vielä hänelle, että minkä ihmeen kunnian? Hänhän on paikkakunnan suurin huora! Ja jos tuntuu ettei siinä hommassa tienaa tarpeeksi, niin voisi pukeutua vaikka mieheksi ja myydä persettä. Kyllä varmaan joku epätoivoinen sokea homo hänet löytäisi. Parkkipirkko noteerasi selvästi myös tämän herjauksen, punottaen ilmoitti lisäävänsä sen kanteeseensa ja kertoi, että haastelappu saapuu sitten ensi viikolla. No minullehan se oli aivan samantekevää... olinhan tullut kauppaan kävellen.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuulostaa ihan minun sankarilta! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ihan hyvin.....ite ajanu jo kaks viikkoo ilman valoja Kateelliset vastaantulijat sillontällön vilauttelee..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla toi ei onnistu. Tossa vähän aikaa sitten ajelin 1955 Cadillacilla, niin ihan jokainen vastaan tuleva auto vilautteli valojansa ja jotkut näyttivät jotain sormimerkkejä huomauttaakseen, että mulla ei ole valoja...Pakkohan ne oli sitten laittaa kun kävi vähän ärsyttäväksi |
|
|
||||
|
||||
|
Tähän asti oon saanu ajaa ihan huoletta sumareilla, toisinaan jotku(lähinnä MB,BMW ja Volvo kuskit) väläyttelee valoja
![]() Mutta virkavalta ei oo puuttunu...
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
..hieman korjatakseni: Sen vilauttelun ymmärtää, jos kyseessä on mikä tahansa muu auto kuin vette. Mun puolesta luukkulamppumazdat sais ajella valot ylhäällä, ei ne yhtään enempää siinä rumene.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|