|
|
||||
|
||||
|
C2:n Customointia...
Nyt kun faija on hommanut itselleen oman C2:n niin oon alkanut katselee mita kaikkea niihin on mahdollista tehda ja lukuisista Customeista vain muutama on omaan makuun sopiva. Kori linjat on valmiiksi C2:ssa jo niin hyvat (niin kuin Corvetteissa yleensa), ettei niita tohtisi vakisin ruveta pilaamaan. Mutta nama leveammat lokarit mukautuvat omasta mielestani todella hienosti alkuperaisiin linjoihin ja ovat oikean rengastuksen kanssa yllattavan huomaamattomat, ennen kuin viereen tulee taysin orkkis auto.
![]() ![]() ![]() ![]() Orkkis ![]() Levitetty ![]() Tohon lisaks viela, kaikki orkkis hilut muuten kiinni, niin kuin lamput, puskurit ja merkit... Mita ootte mielta? Tama on siis vaan idea, mitaa ei olla todellakaan tekemassa! |
|
|
||||
|
||||
|
IMHO tehdas teki aika hyvää jälkeä alun alkaen eikä C2 modaamalla parane. Vanhassa vara parempi...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oon hyvin pitkalle samaa mielta, toi ylla nahty setti ois aika hyva muutos jos autoa lahtis muuttamaan johonkin suuntaan. Sais paremmat fillarit pyorii alla, jos ei mitaan muuta! |
|
|
||||
|
||||
|
Ihan hyvän näköiset, toisaalta saahan ne isot nakit mahtumaan orkkislokareidenkin alle:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Jos muutoksia tekee niin ehdottomasti tuollaisilla alkuperäisen viestin mukaisilla miltei huomaamattomilla lokasuojilla! Alkuperäiset muodot ovat niin hyvät että turha niitä on pilata muunlaisilla levikkeillä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tossa Frankin autossa on lovettu runkoa takaa ja edesta aika reilusti, etta noi 18" TT2:set mahtuu sinne alle pyorimaan, hyvalta nayttaa joka tapauksessa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok, lokareiden vaihto voi olla vähän helpompaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oon samaa mielta, esim tallaiset levitykset on aivan kauheet: ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
CJ: tiedätkö tarkemmin mitä muutoksia tehty tuohon Frankin autoon että saatu nuo pyörät sopimaan, eli runkoa lovettu? miten jne jne.. alustakin näyttää matalammalta?
muuten kyllä noi lokarit on musta erittäin siistit.. tarttis oikeen nähdä luonnossa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tassa vahan viestia Frankilta: Quote:
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |