|
|
||||
|
||||
|
Kaasarin kierre ongelma????
Perskele kun jotain korjaa niin jotain rikkoo...
ELikkäs eilen illalla tuli onnistuttua tuhoon kierteitä kaasarista. Se kierre mikä on siinä kaasarinkyljessä johon tulee bensaputki ja nimen omaan kaasarin rungossä oleva kierre meni v*****. Kaasari on rochester quardjet 4mv tai sinnepäin. niin onko tietoo saako tätä liitoskappaletta( joka pitaa suodattimen paikallaan ja tulee putki) pidemällä kierteellä? Rungossa on kierrettä sen verran paljon että jos tällainen kappale löytyy niin olis sillä kunnossa. Muitakin vaihto ehtoja otetaan mielellään vastaa. Kuvan saan vasta maanantaina vielä selvyydeksi mitä yrittää selittää.
|
||||
|
||||
|
Onko siinä seinämävahvuutta jos tekis isomman kierteen ja kierre elementillä takas pienemmäks?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä siinä sen verran seinämää on että jonkun hienon kierteen siihen uskaltais tehdä.
Tarttee nyt kattoo että yrittääkö sen korjata paikallaan vai nykäseekö kokohoidon irti...
|
||||
|
||||
|
Se orkkis linja on 3/8" ja kierre kaasarin rungossa on muistaakseni 5/8". Homman vaikeus kun tulee saada orkkis 3/8 linjaan sopiva holkki jossa olisi numeroa suurempi kierre (11/16) ja sitten vielä ko kierre tehdyksi kaasarin runkoon. Kierreholkille taitaa loppua tila kesken eikä niitä tuumaisena ole oikein tarjolla ja helicoilin pitävyys bensalinjan liitoksessa voi olla vähän kyseenalainen.
Minä tekisin seuraavasti: -Väännättäisin kaasarin runkoon 16mm kierteen -Hakisin jarru, hydrauliikka tms firmasta siihen sopivan holkin/juntturin/nippelin whatever you call sitä nutikkaa jossa sisämitta on 10mm -Tekisin kromatusta puolikovasta 10mm kuparista uuden linjan kaasarin ja bensapumpun välille. Tai sitten vaan laittaisin pienen 10mm putkinatsan josta saa vedettyä kumisen linjan pumpulle. Pidemmän aikavälin ratkaisuna voisi ryhtyä metsästämään eBaysta uutta kaasarin runkoa johon tuon qjetin sisuskalut voisi siirtää? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse ryssin samalla tavalla kierteet kaasarinrungosta.Ehkä ei kannata korjata/tekohengittää??Itse yritin surkealla menestyksellä .Uutta kaasaria kehiin.Itse laitoin Edelbrockin Perfomer 600cfm (muistaakseni #1405 ).Meni heittämällä kiinni(orkkisimari,välilaipan vaatii)ja eiku baanalle.RP:ssa hintakin varmasti kohdallaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Huh huh. Onnistuin löytään kyseisen palikan jota ajattelin eli samanlainen liitoskappale kun alkuperäinen mutta pidemmällä kierteellä. Kyseisen palikan löysin Suomen Hi-tech:stä. Joten selvisi ongelmasta sanotaan helpoimmalla tavalla.
Kuvat jäi tulematta, kun mun tietsikka rupes kiukutteleen ja ei tunne enään canonin ohjelmaa... eli ongelmia joka sektorilla...
|
||||
|
||||
|
Niin lisää kaasariasiaa.
Minkälainen tiiviste kuuluu olla kaasarin ja ilmanputsarin välissä, tällähetkellä ei siellä ei ole mulla ollenkaan ja oletan että siinä kuuluis olla jonkinmoinen?
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|