|
|
||||
|
||||
|
Huijareita liikenteessä autofoorumeilla!
Kaikkihan varmaan tietävät surullisen kuuluisan Tommy Auran...
Nyt taas löytynyt uusi henkilö (tai useampi) jotka harrastavat samaa toimintaa monella autofoorumilla ja laajassa mittakaavassa. Quote:
Tää huijari liikkuu käytännössä kaikilla auto foorumeilla, mm Mersu foorum, Gti, ffp, BTCF jokaisella jotain huijaus yrityksiä myös onnistuneita semmoisia. Osa foorumeista tarvitsee rekisteröitymisen että pystyy lukemaan viestit. http://www.ford-club.net/keskustelu/...pic.php?t=7384 http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?p=377634 http://forum.dynamiitti.com/viewtopic.php?t=34228 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=72198 Käyttäjällä lukematon määrä eri niccejä, eli pitäkäähän varanne jos ootte myymässä, ostamassa jotain. Varsinkin kun tiedän että tälläkin Foorumilla luotetaan vastapuoleen kaupan teossa.... |
|
|
||||
|
||||
|
Olen itsekin varoitellut tällä palstalla kaverista Tommi Aura. Muistaakseni viimeksi tänä keväänä kun kyseinen kaveri pääsi valtionhotellista takaisin bisnesten pariin.
Kiitokset tiedoista, jotta vältytään mahdollisimman monelta huijaukselta ja huijausyritykseltä. En sitten tiedä olenko muita epäluuloisempi vai onko ammatti vain opettanut, muttä... Henkilökohtaisesti en missään tapauksessa anna rahaa kenellekään ennenkuin pääsen näkemään tuotteen jota olen ostamassa. Poikkeuksia tietysti löytyy, mutta kaverit olisivatkin silloin henkilökohtaisesti tuttuja. Vaikka tämänkin harrastuksen parissa on monia hyviä kavereita, niin auton hakua en juuri kenellekään tehtäväksi antaisi. Tämä ei ole luottamuskysymys, vaan lähinnä se ettei näkemykset auton kunnosta ym. todennäköisesti mene yksiin. Loppu kaneettina sanon vain et ne jotka antavat nipun euroja tuntemattomalle tai jollekin nettituttavuudelle kerjäävät tulla huijatuksi. Sama pätee esim. työn teettämiseen. Jos maksat työn etukäteen sen valmistuminen pitkittyy huomattavasti. Maksu työsuorituksen jälkeen nopeuttaa toimitusaikaa huomattavasti.
|
|
|
||||
|
||||
|
No ikävää luettavaa mutta miten ihmiset antavat rahojaan etukäteen tyypeille jonka tuntevat ainostaan "burn1s" tms yhtä fiksuilla nimimerkeillä jossain teinidxfoorumeilla. Kyllä tossa on hieman omaakin vikaa ilmassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Noista jutuista tulee mieleen eilinen Clintin leffa "Armoton"
Pitäisi olla kaverina samanlainen ukko, joka kaivaa nuo huijarit esiin, ja menee haulikon kanssa ovelle sanoen: "Kusetit sitten mun kaveria autokaupoissa, siitä hyvästä mä tulin ampumaan sut" |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ainoa OIKEA tapa
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
aamen
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niinpä niin ainahan sitä on omaa vikaa myös huijatussa, turpiin saaneessa, raiskatussa, tapetussa, kolarissa loukkaantuneessa yms. yms. oma vika mitäs lähti. Niinpä niin. "Jos nakkikioskilla soitat poskea, niin poskeen alkaa koskea." |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No vähän olen erimieltä... Mun pointti oli siinä että järkeä saa ja pitää käyttää varsinkin autokaupoissa. Mutta jos itse jaat kirkkain silmin rahaa tuntemattomille ja uskot vilpittömyyteen go for it! |
|
|
||||
|
||||
|
T A huono suomi yritti ostaa multa autoa hesan DTM kisojen aikaan.olis maksanut maksuautomaatilla,mutta en suostunut kuin käteiseen.kaveri yritti sitkeesti tulla 3 kerta hakee auto (ilman rahoja).Lopulta hermostuin ja sanoin että auto ei vaihda omistajaa ilman käteistä.sitten selvitin että jos on tarkoitus kusettaa maalais junttia niin teet itsellesi loppu elämäksi maan pällisen ******** sillä kaivaisin kaveri esiin ja poliisia ei tarvittais.siihen loppu kaverin soittelu autosta,,,,nytkin alkaa adrenaliini kerääntyy kun luki hemmon tekosia.en suosittele kenellekkään maksua-automaatti kauppoja,kun heppu kehui vielä olevansa pankkitietokone asiantuntija.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lueskelin BTCF foorumilta lähes koko jutun. Ei kyllä kannata ihan sokeasti luottaa jokaiseen nettisurffaajaan! Toiminta näyttäisi olleen aika laajamittaista ja summat ilmeisesti kohtuullisia kun kaikki yhteen lasketaan.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|