|
|
||||
|
||||
|
Autoja lehtiin?
Olisi mukava lueskella esim Spinneristä :vink: tai V7:sta juttua myös
näistä uudemmista rakennelluista vehkeistä, johan täällä on keretty tehdä tai tuoda vaikka minkälaisia ahtimella varustettuja laitoksia, mutta syystä tai toisesta tuntuu että jäävät Suomen harraste lehdistössä vähemmälle huomiolle. Liekö sitten itse harrastajat jotka eivät kaipaa huomiota omille laitteilleen vaikka varmasti juttujen mielenkiinto arvo olisi suurempi kuin iänkaikkisten vanhojen romujen (omaa sydäntä lähellä tosin) itseään toistavat; runko irti kaupasta tonni romuja, hiekkapuhallus ja nippuun juttuja. Jos näistä on Suomen harrastelehdissä ollut juttua niin vois mainita. Itse tulee luettua satunnaisesti Spinneriä, Mobilistia, V8:a ja jokaisessa tuntuu olevan itseä kiinnostavia juttuja mutta uudempien autojen viritys on yleensä jäänyt tasolle "penkkiin ja ohjelma uusiks". Vastaavasti Amerikoissa tehdyissä autoissa on semmosia muutoksia mitä suomessa ei lakien mukaan ole mahdollista tehdä... Elikkä toisin sanoen tavarat esille, yleisö vaatii... |
|
|
||||
|
||||
|
7kg/1kW
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Toi on muuten outo pykälä, alkaa jo perheautotkin menemään tuon yli, eli tarkoittaako se että niihin ei voi enään lisätä edes sitä 20% tehoa tai 25% moottori kokoa jos jo kaupan hyllyltä mennään tuon arvon yli?
Ja tietysti onhan ns. "ratasäädöt" ja "katusäädöt" täällä jokaisella käytössä... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Liekö sitten konttorikohtaisia eroja tulkinnoissa, tämä on ainakin tieto minkä minä olen saanut. Aivan järjetöntä sanon mä |
|
|
||||
|
||||
|
Eli vetessä saisi olla noin 200kw, jos painoksi oletetaan 1400 (vähän alakanttiin).
Tuohan on melkein vakiona. Mitenhän jos esim. kone on stroukattu tms. viritystä ja tehoa vaikkapa 400 kaakkia, tuleeko ongelmia katsastuksessa? Ei kait ne millään voi tehoja mitata? Vai voiko ne vaatia jotain todistusta tehoista tms. ?? ![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|