|
|
||||
|
||||
|
Disney Cars leffa
Tuli pari päivää sitten kateltua
http://disney.go.com/disneypictures/cars/ leffan. Vaikkei piirretyistä kiinnostuiskaan niin toi on kyllä ihan jees leffa varsinkin, kun pääosissa on autot. |
|
|
||||
|
||||
|
Kaasarikaupunki..
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
En tiiä oonko erilainen nuori, mutta mua nuo animaatiot jaksaa huvittaa
Tuota en oo kylläkään nähny.
|
||||
|
||||
|
Noi pixar studion tekemät piirretyt on kyllä kaikki
ollu hyviä. |
|
|
||||
|
||||
|
Olen tarkoituksella jättänyt vielä katsomatta, olen luvannut viedä kummipojan sitä katsomaan. Itse diggaan Pixarin tuotannosta aivan sikana, tuli joskus haettua sinne hommiinkin ja lisäselvityspalautepyynnön jälkeen ei enää ole tarvinnut uusia tuota hakua, aikamoiset on vaatimukset siihen narikkaan!
|
|
|
||||
|
||||
|
Eilen kävin katsomassa, ja pakko kyllä suositella kaikille... jos löytyy yhtään "lapsenmieltä", Loistava elokuva lajissaan
Kisaselostaja: Erkki Muskelipeli
|
||||
|
||||
|
Nähty on. En tiedä miksei se päähahmo voinut olla vette, vaan "A hybrid between a stock car and a more curvaceous LeMans endurance racer (like Lolas and the Ford GT40)."
|
||||
|
||||
|
Poika on kattonu jo moneen kertaan koneelta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Täytynee mennä katsomaan. Onko muuten kaikki näytökset suomeksi dubattuja?? Joskushan näissä piirretyissä illan myöhäisnäytös on alkuperäisillä äänillä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei oo, ota liput original versioon niin saat sen sillä oikealla murteella... Kävin itse sen vasta katsomassa ja ihan hauskahan se oli taas! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|