|
|
||||
|
||||
|
Lähestyy (projekti)
Pikku projekti aiheena konehuone tulee lähemmäs valmistumista...
Ajatuksena oli siistiä konehuonetta ja palata takaisin ruiskuaikaan Edelbrockin ruutalla. Joku saamaton ja laiska oli lempannut tbi:n pellolle ja laittanut käyttäjäystävällisen kaasutintekniikan tilalle. Tuli siihen jotain muutakin pientä päivitystä tehtyä. Tänään ahdan koneen takaisin paikoilleen ja ehkä jos aika suo ja RP:n lupaama chippi saapuu maahan niin viikonloppuna aloitetaan sisäänajot. Kuvasta poiketen kone on nyt oikeasti nipussa
|
||||
|
||||
|
Loistavaa, olen muutaman kerran käynyt vakoilemassa tilannetta. Hyvältä näyttää kattila, raaskikoo sitä enää töihin laittaakkaan...
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvän näköstä työtä!
|
||||
|
||||
|
mihin on jakopää jääny
![]()
|
||||
|
||||
|
Vähän vanha kuva, kesäkuun puolessa välissä otettu, fiilistelymielessä
|
||||
|
||||
|
Osui ja upposi. Hikinen homma paimentaa kaikkia noita johtoja joita on tullut viriteltyä tonne konehuoneeseen etteivät jää koneen ja vaihteiston casen väliin...tuo oli vaan kevennetty pikkulohko ja C4:n konehuone on aikas tilava. Kunnioitus niille jotka sovittavat rautakantisen isolohkon vaikkapa C3:een. Taitaa olla helpompi homma jos tekee frame-offin yhteydessä?
Tänään kytketään voimalaitos valtakunnan verkkoon, viimein. Ja sitten odotetaan älykorttia...sitten räpsinkuvia. Pitää joskus värkätä pitempi rojektisepustus kun niistä täällä tykätään. Tää oli minun ensimmäinen isompi major overhaul millekään polttorimoottorille jossei mikroauton mccullockia lasketa mukaan joskus kauaaaan sitten. Ehkä siksi meni projektissa nin kauan n 4 kk, piti tyhmän vähän miettiä ettei tekis kauheita viorheitä eikä mikään takaa etteikö niitä tullut tehtyä. Ainakin kaikki mahdollinen tuli tarkistettua ja moneen kertaan.
|
||||
|
||||
|
Hienolta näyttää!!! En ole ennen nähnyt "tuunattua" C4 moottoriosastoa. Varmaan karmea show kaikkien johtojen ja letkujen kanssa. Laita lisää vaan kuvia tulemaan!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ei isolohkon asennus C3:seen ole homma eikä mikään, jos kaveri on apuna niin ei siin mene varmaan kuin 8min 42s
|
||||
|
||||
|
Helppoahan se on kun osaa, mulla meni 3 h 28 min tähän, lopussa tuli naapuritallin kaveri apuun kun se ei enää kestänyt katella mun ähellystä ja jupinaa.
Teemun C3:n konehuonetta kun kattelee niin ahdas kun piika se mun silmään on. Tai riippu millaisiin piikoihin on tullut tutusttua Tuunaus on vasta alussa, pidän hillitystä blingblingistä, musta/alumiini/harmaa/kromi/hiilikuitu yhdistelmät kiehtovat. Joskus, sitten joskus kun kaikki visiot on toteutettu niin voi sanoa jotain tehneensä. Täällä kirjoittelevilla on kun on sellaisia käsityötaidon näytteitä projekteina että bondo tuunatut/pakariviritetyt vehkeet, olivatpa mistä maasta tahansa, kalpenevat. Parempia kuin tehtaalta tulleet tai ylientistetyt.
|
||||
|
||||
|
Hyvä homma Jussi. Nyt piuhakkeet kiinni ja vaunu vinoparkkiin näytille !
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|