|
|
||||
|
||||
|
Mitä mieltä porukat olis sellasesta pintapuolisesta esittelykierroksesta kun osa tuntuu tuntevan toisensa? esim.tieteski kuljetuskalusto,mistäpain,ikä+m/n,kauanko ollu vette ihminen,yms mitä itsekukin haluaa itsestään kertoa .......saatais näi vähän kuvaa nimimerkin taakse....vai oliko IHAN hölmö ajatus....
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Oisko porukat valmiita laittaa omia kuvia tähän soppaan liitteenä? Ite voisin jonkun hehkeän passikuvan laittaa
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sama on mielessä käynyt, mutta tämä vois olla ihan lukkojen takana tollanen topic, koska en mä ainakaan usko, että hirveen moni haluisi omaa henkilöllisyyttä vääriin käsiin(ymmärsitte varmaan mitä tarkoitan). Nrj ja Pekka Berkeles on jo periaatteessa ton aloittanut kertomalla omasta harrastuksesta, ja ne oli mun mielestä sopivalla kerronnalla tehty. Nimiä ei välttämättä tarvita? Älkää ymmätäkö väärin, tokihan sitä on uusiin ihmisiin tutustua
|
||||
|
||||
|
Quote:
jeps en meinannu itekkään sotua tänne laittaa vaan ihan aattelinkin että mitä itsekukin haluaapi....meinaan kun oli vähän poltetta lähtee sinne kuopioon vaan kun ei ois tuntenu ketään ja on vielä aloittelija ja oisko ollu jo muutenki liian pappa..... |
|
|
||||
|
||||
|
Esittely ois ihan jees, mutta toi yksityisyyden suoja kanssa pitäisi ottaa huomioon. Lähinnä skenaario, että esitellään kalusto pärstän, nimen ja asuinpaikan mukaan niin ei hämärämiehiltä paljoa vaadi paikallistaa vehkeet ja jonain kauniina päivänä ei enää kärryä/kärryjä olekkaan. Vai olenko nyt liian vainoharhainen taas kerran?
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No enhän mäkään juuri ketään tuntenu etukäteen ennen Kuopiota saati kylmiltään majapaikkaankin menin. Kummasti vaan tuolla tutustui porukaan ja hauskaa oli, kun samanhenkistä populaa on.. |
|
|
||||
|
||||
|
No ei mua tuo yksityisyys huoleta, kaikki tarvittavat tiedot saa nykyään selville parilla puhelinsoitolla. Viekööt tuon paskan pihalta jos siltä tuntuu (tai tallista).
Esittely, jopa kuvallinen olis hyvä idea minusta. (itse laitan naapurin donjonssonin kuvan tottakai)
|
||||
|
||||
|
Onks tää vaan C4:sten omistajille?
No ehän miekään tuntenu ketään ennen Kuopiota (enkä tunne nytkään) mut taisin kuitenkin muutaman tuntemattoman kanssa höpötellä ja kiva oli reissu. Kuvansahan voi laittaa vaikka omaan profiiliin, jos uskaltaa Elä vaan HeimoHuima, koskaan ikinä ota autoa tallista, koska sillonhan joku voi sen nähdä ja tietää, että siellä on hieno auto ja sitten sana leviää ja varkaat iskee ![]() Toisaalta on siinä yksityisyysjutussa pieni totuuden siemenkin. Kirjotat koko maailman tietoon, että sinulla on 40 000 ¤:n auto ja asut Mäntyniementie 666:ssa jossain korvessa 10 kilometrin päässä lähimmistä naapureista. Seuraavalla viikolla kirjoitat lähteväsi kahdeksi viikoksi etelänlomalle... |
|
|
||||
|
||||
|
Kuka näitä kuitupulkkia haluis varastaa
Voin huomenna laittaa oman vastauksen vaikka tähän ketjuun auton ja oman kuvan kanss.a Jos joku saa kiksit siitä niin sitten alkakoon. Ilman sukunimeä tai rekkaria tai osoitetta saa olla jo aika mafioso jos mun kärryn sillä pöllii
|
||||
|
||||
|
Erittäin hyvä idea
Corvette Meeteissä ja muissa tapahtumissa oppinut vuosien mittaan tuntemaaan monta harrastajaa mutta viekäkin on monta tuntematonta Ainakin henkilökohtaisesti voin oman pärstävärkin paljastaa jos se auttaa jotakuta minut tunnistamaan (ainahan kaikku tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään) ps. ensimmäiseen meettiin (v.2000) lähdin tuntematta ketään koko porukasta mutta silti oli hauskaa
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|