|
|
||||
|
||||
|
takavakaajan asennusohjeet
tukivarsissa on paikat valmiina. mutta kuinka vakaajan tuet kuuluu kiinnittää runkoon. ei ole pultireikiä valmiina, kumma juttu.
Onko linkkejä aiheesta |
|
|
||||
|
||||
|
Sama asia kiinnostaa täälläkin!
|
|
|
||||
|
||||
|
Eikös noissa kiteissä lue että autoihin joissa ei tehtaalta tullessa ole ollut takavakaajaa joutuu reiät poraamaan.
Mulla on nyt takana ja edessä uudet. Eteen laitoin itse ja taakse Jake. Varmaan niin että laittaa tangon päistä asiallisesti kiinni ja runkopuslat mukamas ja merkkaa pultinpaikat ja poraa :chainsaw: Eli runkopuslan sivuttaispaikka on vain "liikkuva" maali ja jos tarvii niin voin mitata paikan reunasta tms jos tarvii... |
|
|
||||
|
||||
|
Takavakaaja
Mulla löytyi reijät vasta rungon hiekkapuhalluksessa. Tehtaalla oli reikiin tukittu jotakin tahnaa. Kannattaa tarkistaa, voi sieltä reijät löytyäkkin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mutta mistä laitat vastamutterit runkopalkin sisään? siitä soikeasta aukosta vai? vai pitääkö tehdä jengat??
|
|
|
||||
|
||||
|
"Mulla löytyi reijät vasta rungon hiekkapuhalluksessa. Tehtaalla oli reikiin tukittu jotakin tahnaa. Kannattaa tarkistaa, voi sieltä reijät löytyäkkin."
Hitto, tuo helpottaisi asiaa, kun on pakoputketkin jo säädetty paikoilleen. Ei tarttisi ruveta poraamaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Soitin Jakelle, ja se sanoi että kaikissa on valmiina reijät mutta ne saattaa olla kitillä tukittu tehtaalla jolloin ne pitää tökätä piikillä auki.
Hyvä että kysyin ennenkuin poistin äänenvaimentajat poraamisen tieltä. |
|
|
||||
|
||||
|
Takavakaaja
Sinne on hitsattu mutteritvalmiiksi, työn iloa!
|
|
|
||||
|
||||
|
Re: Takavakaaja
Quote:
|
|
|