|
|
||||
|
||||
|
W.C.C ajokauden päättäjäiset!
Lauantaina 30.9 pidetään West Coast Corvettesin ajokauden päättäjäiset erään paikallisen harrastajan kesämökillä täällä pohjanmaalla, oikein savusaunan merkeissä.
Isompaa "kutsua" ei ole tilojen rajallisuuden vuoksi laitettu. Saa toki tulla ihmettelemään kauempaakin jos innostusta riittää
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hienoa, että on innostusta pitää W.C.C:n toimintaa Pohjanmaa taitaa olla nyt niin kaukana täältä Helsingistä, etten taida lähteä sinne päin
|
||||
|
||||
|
Elkää nyt vielä lopettako, toi tuntuu oudolta, kun vasta itse on päässyt avaamaan moisen!
|
||||
|
||||
|
WCC:n kausi on tainnut olla iso suksee!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä sitten tekis mieli lähteä kun oikein kutsuttiinkin mutta hel ja per ja vielä sta päälle kun ei pääse tällä kertaa tulemaan. Oli ihan tajuttoman hauskaa viimeksi WCCn kelkassa!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
Tällä kertaa ei taideta monta vetteä nähdä
|
||||
|
||||
|
No mä tulisin , mutta ku koneesta keinuvipat irti...ja tietenki uudet studinpultit meni tilauskamaksi ja saa vasta ens viikolla....ja seliseli ja plaaplaa ja mutkunotku..
|
||||
|
||||
|
Pappis,Vette64 ja BRC, ei me loukkaannuta vaikka lupasittekin...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näköjään oli porukkaa paikalla noissa tämän päivän epävirallisissa sessioissa ![]() ![]() http://www.pcfred.com/wcc/wcc.htm Varmaan niissä virallisissa päättäjäisissä on ainakin kolme kertaa enemmän Vettejä mukana, koska noi mun laittamat kuvat oli vaan niistä epävirallisista
|
||||
|
||||
|
Quote:
kyllä näköjään MikkoM järjestää hurjia bileitä Kelitkin suosii
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|