|
|
||||
|
||||
|
Pakkivalot.
Missa kaikissa mid yeareissa oli sisemmat takavaloista kirkkaat peruutusvalot? 67:ssa ilmeisesti oli se yks leveampi valo siina kilven ylapuolella? Vai oliko peruutusvalot joku erillinen optio?
|
|
|
||||
|
||||
|
tais olla optio koodilla t86, ja maksoi rahaa hiukan (joku $10 silloin 60-luv.) vuosina 63-66, 67 oli tosiaan tuo rek.kyltin päällä oleva.
|
|
|
||||
|
||||
|
1963-64 peruutusvalot oli erillinen optio, 1965 peruutusvalot sai mukavuus paketin mukana (sisälsi peruutusvalot ja day/night peilin. Erikseen ei kumpaakaan varustetta saanut), 1966 peruutusvalot vakiona. 1963-66 peruutusvalot korvasivat sisemmät takvalot. 1967 peruutusvalot olivat suorakateenmuotoiset rekisterikilven päällä ja vakiovaruste.
1963-66 ![]() 1967 ![]()
|
||||
|
||||
|
[/quote]1963-64 peruutusvalot oli erillinen optio,
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos taas tiedoista, mitas jos tuunais autoaan ja laittais vaan nelja kirkasta takalamppua, punaisilla polttimoilla - malli lexus....
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ööö, tuota no itse pyysit mielipiteen: Hanki elämä
|
||||
|
||||
|
Quote:
:hahano: pitaaa katsoa joskos EBaysta loytyis! |
|
|
||||
|
||||
|
aaaa.. nyt mä tajusin, siis et laittais 4 peruutusvaloa ja punaiset led polttimot
Ei kyllä kai ledeissä oo mitään vikaa sinänsä.. mulla on käyttiksessä nuo "kylkivilkut" toteutettu led:eillä -- ja on siis tehtaan tekosia, ei mun tuunausta.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo sita tarkoitin, ja se oli myos ISO vitsi! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Amerikan ja suomenkin foorumeilla näkyy silloin tällöin mainintoja ledipolttimoista. Alkuperäiset C2-polttimot ovat hiukan alitehoiset ja olisi mukava saada jarru- ja parkkivaloihin hiukan lisää tehoa.
Onko kellään kokemuksia näistä ledeistä? En haluaisi viritellä välivastuksia tms, jotta vilkkurele toimisi. Ja ledin pitäisi mennä ruuvaamalla paikalleen, siis alkuperäisellä kannalla varustettuna. Etukäteen kiittäen, tapio |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|