| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
350cid moottori
Ostetaan pikkulohko moottori, pelkkä ehjä lohkokin riittää.
Olis kiva jos sais projektiksi C3:een moisen.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Ei oo lohkoa, mutta olis kampi, veivit ja tasapäämännät stanu koossa, ajettu n 5000 km eli uutta vastaavat, vaan taitaa olla vähän muut sisuskalut kuin standardi osat mielessä ?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sori, oon vaan tällainen luonnonsuojelija-kettumies. Quote:
Pakko se on, kun ihan kaikki muutkin..
|
||||
|
||||
|
EIks ois helpointa ja halvinta ostaa kerralla uus valmis 400 HP moottori kaikkineen, kuin alkaa ite virittelemään? Uudessa saattas olla kolmen vuoden takuukin.
Tosin sittenhän siitä jää se ite tekeminen hauskuus pois, jos nimenomaan tarkotus on ite rakennella ja viritellä. |
|
|
||||
|
||||
|
jos hetken maltat oottaa niin saat ihan isolohkon keulalle, sopu hintaan tietenkin, meinasin ens viikolla koeajaa sen, eihän sitä muuten ilkeä kaupitella
|
||||
|
||||
|
Löytyy 350 Lohko4-pult. Std mitoissa.Särötarkastettu+paineistettu.Ehjä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
..mutta kun mä en haluaisi mörkömoottoria (eli isolohkoa), kun oon kerran luontoa säästävä puunhaaja..
|
||||
|
||||
|
Mulla olisi ylimääräinen 350:n 4 pulttinen. Kone on 80 luvulta, 84 -86 . Männänrengastettu hiottu ja laakeroitu jonka jälkeen ajettu 1 kesänä.
Kone on ihan vakio ja vakio mitoissa. Edellinen omistaja oli suunnitellut tuota konetta C3:een jonka ostin, mutta haen itselleni 383 stroke tai 400 tai 454 joten joutaa pois. |
|
|
||||
|
||||
|
+Vieläkö löytyy lohko rulla vai laahuri,hinta ja missä,moi jukka
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|