|
|
||||
|
||||
|
Rumpujarrut ja 427....eieieieeieiei hyvä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei hyvä
|
||||
|
||||
|
Match #? 427 ja 1964? Ei pidä paikkaansa. Eihän 1964:ssä ollut vielä isomöhköä, vaan se tuli vasta -65, ja moottorina oli silloin 396 425hp isolohko
Sitä paitsi eikö tossa sanota näin:"... I had a 427 hood on it, so original hood is in excel shape..." Eli 427:na pidetään vaan konekuitua--> 1967 Vai oonko mä nyt ihan sokea, etten huomaa 427:kaa muualla, vai eikö englannin kielen taidot riitä ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nyt pari kurssia lisää; "I had a 427 hood " Eli autossa on 427 luukku ja orkkis tallella ehjänä tallissa. "I'm keeping custom motor and current 5speed, and wheels" Eli ralli 427 , aski ja vanteet jää kaupasta ja orginaali #mätsäävä tekniikka tulee mukaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ahaa, ok. Sitten mä ymmärsin väärin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Rummut on
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
On muuten käynyt kipeetä, kun ohjauspyöräkin on aivan solmulla. Olisiko kyseessä lyhytoppimäärä tai pikaoppimäärä aiheesta: voimakas mottori + lyhyt akseliväli + hidas rattimasa = paljon repaleisia lasikuidun palasia?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikun viimepäivinä olen havainnut että; voimakone+lyhyt akseliväli+hidas ohjaus = ässän mallisia mustia viivoja kaksin kappalein rinnakkain ja välissä pieni rako tuikatessa isompaa tupaan....Ou jee ! ![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|