#1
|
||||
|
||||
Venttiileistä
Vakiossa (LS1 kansissa) venttiilikoot on 2.00 ja 1.55, virikansissa taas 2.02 ja 1.60 (usemmiten). Onko noissa venttiileissä jotain muita koko lukemia, mitä pitäis tietää jos ja kun virikansiin ostaa venttiilit? LS6:ssa on vissiin vähän kevyemmät venttiilit, mitäs niistä ollaan mieltä, että kannattaako ostaa vastaavanlaiset (olikos jo ne jotain titaania tms.)? Niistä kait saadaan hyöty suuremmilla kierroksilla, vai? Compcamssilla ainakin on venttiilejä ja vissiin ihan hyviä, mutta mitäs muita hyviä/tunnettuja venttiilivalmistajia on?
__________________
C5 -99 (manuaali) |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
tossahan toi Compin lista, ei sitä nyt oikein venttiili syndikaatiksi voi laskea tottakai titaanista hyötyä, hinta vaan pompsahtaa melkosiesti Quote:
http://www.ferrea.com/ ja sitten http://www.delwestusa.com/
__________________
Nobody is perfect, except Colaholist |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Mites paljon kalliimpia ne suunnilleen on? Ja onko niistä käytännössä mitään hyötyä esim. kestävyyden suhteen verrattuna stainless steel venttiileihin?
__________________
C5 -99 (manuaali) |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
täytynee ens viikolla ottaa selvää, ilmottelen sitten jos ei kukaa muu osaa siihen mennessä antaa mitään tyhjentävää vastausta
__________________
Nobody is perfect, except Colaholist |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Muistaakseni jostain luin, että titaanin kanssa joutuu käyttään eri matskua olevia ohjureita/seettejä. Tavallisilla leikkaa kiinni/kylmähitsautuu. Kuullostaa aika kalliilta.. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Kallishan se varmaan onkin, mutta on ne venttiilitkin sit aika paljon kevyempiä. Eikös LS6:ssa ole titaaniventtiilit? Täytyypä ettiä niistä vähän infoa, ne oli kyllä huomattavasti kevyemmät. Mut onko niistä käytännössä mitään hyötyä?
__________________
C5 -99 (manuaali) |
#7
|
||||
|
||||
Tässä LS1:n ja LS6:n venttiileistä infoa:
LS6 valves are 0.6mm or 0.023622" longer, hollow stem intake, and hollow stem sodium filled exhaust valves. LS6: intake = 73 grams, exhaust = 65 grams LS1: intake = 101 grams, exhaust = 94 grams. Aika suuri ero noiden painoissa.
__________________
C5 -99 (manuaali) |
#8
|
||||
|
||||
Ei noi LS6 venttiilit taidakaan olla titaanista, en ainakaan nopealla googletuksella löytänyt mitään siihen viittaavaa.
__________________
C5 -99 (manuaali) |
#9
|
||||
|
||||
ls7:a on imu..6:ssa ontot normi venat. Tuskinpa normi käyttäjä
kadulla tarvii varsinkaan, jos on vakio alakerta eli ei mitään 7500rpm jenkoja. Last edited by heimo huima : 22.10.2006 at 17:25. |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Ajattelin vaan, että kun vakio LS6 kiertää 6500 asti, ja mä varmaan nostan oman pulkan rajoitinta just tuonne 6500 kierrokseen nokan vaihdon jälkeen (nyt 6200), niin oisko mun hyötyä kattoa myös vähän vakiota kevyemmät venttiilit (vaikka ei ehkä kuitenkaan ihan noita titaani venttiilejä)?
__________________
C5 -99 (manuaali) |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|