|
|
||||
|
||||
|
Paras kone C3:een
Arvoisat jäsenet kysyisin teidän mielipidettä kun olette C3:a pitempään omistaneet ja asioita eri kantilta pohdiskelleet.
Mikä olisi paras kone vaihtoehto -79 C3:een, ei ole tarkoitus tehdä museoajoneuvoa tosin matching number tekniikka säilytetään tallin nurkassa. Ajattelin ensin 383 stroke konetta, 454 isolohkoa, mutta nyt olen ajatuksissani päässyt LS1, LS2 , LS2 kaasariversio ja LS6 koneisiin (kiitokset tietyille tahoille jotka käännytys työtä ovat tehneet). LS sarjaa puoltaa pienempi polttoaineen kulutus kevyempi lohko ja ruiskuversiossa mahdollisuus tietokoneella korjailla bensakarttaa. Ainakin moottoripyörä puolella tietokonepohjaisista ruiskuvehkeistä saa paljon mielyttävämmän käytökseltään kuin kaasutin versiosta. Esim. 383stroke koneesta tahdotaan samoja hintoja suomessa kuin LS6:sta. Muutoskatsastuksen kanssa ei pitäisi olla ongelmia koska C3:a on saanut niin monella eri koneella. Kertoisitteko oman valintanne ja pikku perustelu perään. Niin ja mikä vaihdelaatikko sopisi parhaiten perään. |
|
|
||||
|
||||
|
Koska toi C3 ei ole mulle mikään pihistely käyttis niin tarkotus laittaa aina vaan isompaa myllyä, sitä paitsi ei ruisku isomöhkö nyt niin hirveesti vie etteikö sitäkin käyttiksenä vois pitää. Maksaa hurjasti enempi kuin pikkunen LS pata mutta varmasti vähemmän kuin yhtä tehokas LS pata.
|
||||
|
||||
|
402 LS mosa keilille vaan josaha ei ole ongelma ja aikaa on.
Muuten tekisin itse jonkun 377 padan eli 400 poraus 350 isku tai vastaavan. |
|
|
||||
|
||||
|
Eipä noissa vaihtoehdoissa taida olla paljoa miettimistä...
LSx ja et kadu päivääkään.... luonnollisesti ruiskulla.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muuttuuko koneen kohta konehuoneessa jos asentaa LS2:n??
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ahaa nyt on alkanut suunnitelmat selkiytyä??????????
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei oo, ja tuntuu ettei alkuunkaan tiedä mitä pitäs tehdä ![]()
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Ei kompromisseja. LS7 muovin alle ja menoksi. Ei pitäis voiman ja ominaisuuksien loppua. Eikä bensan kulutuskaan matka-ajossa pitäis olla ongelma.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oma mielipiteeni on... tai ei sitä ole oikein! Toisaalta vanhan koulukunnan vehkeissä vanhan tyylin mylly, mut toisaalta... en osaa sanoa, mutta jokaisen tulis se päätös tehdä ite. Itse olen sitä mieltä, että et voi tehdä huonoa päätöstä päättäessäsi peruslähtökohtaa... oli se sit utta tai vanhaa, ehkä sekotetuna... kaasiaria tai ruiskua! Miten vaan aina hyvä... tee vaan omalla tyylillä ja maulla... ittelles sä sitä kasaat! Noh miksi mä päädyin kaasariin... se vain musta tuntui hyvälle ja ruiskuista en saanut liian ruusuista kuvaa kuitenkaan(, nyt en halunnut mitään uutta Vetten konetta vaan suunnittelin, enemmän holleyn tai eelin sarjan asentamista. Halusin mahdollisimman pitkälti teesse ite laitteen!)
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|