|
|
||||
|
||||
|
Rungon käsittely..
Mitähän ihmiset ehdottavat. Runko rupee olee kohta siinä pisteessä että siihen pitäisi laittaa värit päälle. Mitä siis kannattaisi? Ensimmäisenä tulee mieleen pohjamaali,ruostesuojaus ja varsinainen maali. Onko järjestys oikeaa vai pitäisikö ruostesuoja vetää ensin? Ja mitä tavaraa näihin käyttää? Ja toki että mistä sitten nämä maalit kannattaisi ostaa?
|
||||
|
||||
|
Mä oon käsittänyt et järjestys olis jotenkin näin.
1. Ruostesuoja pohjamaali 2. Pintamaali 3. Ruostesuojaus Tämä on kai se järjestys jos puhutaan ruostesuojauksesta oikeen sanan varsinaisessa merkityksessä tehtäväksi ruostesuoja-aineilla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Entäpä jos kuumasinkitsisi alle ja sitten väriä päälle ( musta
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu se voisi olla yksi vaihtoehto, kunhan ei käy niinkun nipa kerto et sit hukkuu 2 kk sinne sinkkialtaan pohjaan.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oho, no tuo 2 kk on kyllä pitkä aika odotella, tais mennä pari viikkoa omalla kohdalla.
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
OK, no johan vähän ihmetytti,niitä on sitten varmaan ollut useampi kerralla kun ei yhden puuttumista ole huomattu,tuostahan kannattaa ottaa opiksi EI kannata viedä kymmeniä Veten runkoja kerralla ..
|
|
||||
|
||||
|
No mites pulveri ? Ollaan oltu Tomiteeeen kanssa kyllä varsin tyytyväisiä. Kun olivat valmiit pulverista ruiskittiin sisälle vielä kotolomämmiä ihan huolella. Luulen ettei ihan heti ruostu. Pulverissa on se mun mielestä parasta se että tasoittaa mukavasti puhallus jäljet ym pienet röpöt.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mutta aiheeseen, vie sinkattavaksi/galvanointiin, kestää sitten tuleville lapsen lapsille asti
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oliko se + 15 kiloa lisää painoa se galvanointi? Entäs kaikki reiät / kierteet? Taitaa olla aika tukossa? Onko sulla MrT kuvia niistä rungoista ? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|