|
|
||||
|
||||
|
Talli fiilistely sivuja?
Mitä hyviä tallisivuja tiedätte?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Näistä on ollut vanhoja topicceja, mutta niin hienoja talleja on lähes mahdoton toteuttaa tänne iki ihanaan Suomeen..
Siis periaatteessa..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pappatunturi todisti viikko sitten ton kommentin vääräksi... siis periaatteessa... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin just... periaatteessa. Lähinnä tarkoitin näitä: ![]() http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=4417 Pappatunturin talli on myös niin pirun siisti!
|
||||
|
||||
|
No älkääs nyt alkaa ihan silmäkulmat kostumaan. Toi corvette63nen esimerkki ei edusta kyllä mun unelmatallia.Se että autot työntää kliiniin halliin ja tilaa ekleriltä kaikki julisteet kehyksissä ei ihan mahdottomia vaadi.Paitsi tietenkin noi super hienot autot. Mä uskon että ihan täällä suomessakin löytyy tollaisia talleja ts henk koht museoita varmasti.
Joku vanha loft asunto/makasiini vanhoilla tiiliseinillä,korkealla katolla tms ois se dream garage! Ainiin pitää siellä tietenkin kulffi olla !! |
|
|
||||
|
||||
|
Niin, eihän tuo fiilistey talli kummemmin ole. Ympärillä valkoiset seinät ja julisteet. Oma mielipiteeni on myös, että jos hallille/tallille tulee ihan hillittömästi liikaa kokoa, niin siinä voi mennä maku fiilistelyyn. Pappatunturin tapaan 2 auton talli, jossa kaikki sopivasti samassa paketissa tuo juuri sitä hyvää tunnelmaa. Show Room on shou ruum ja talli on talli. BTW.. Tässä vähän mallia minun mielestä tyylikkäästi toteutetusta Vette-diilerin liikkeestä/hallista:
![]() ![]() ![]() ![]() Vanhat Cola-masiinat, emalikyltit, bensa-asema sisätiloissa, vanhaa kräässää = Hienoa.. Pappiksen tallin tapaisia emalikylttejä ei tahdo enään löytää niin helposti. Monet taitavat olla mummon ullakolla kätköissä kenenkään löytämättöminä. Itsekkin sellaisia mieluusti laittaisin tallin seinille, mutta kun niitä ei yksinkertaisesti kovin helposti löydä. Veekasiin voisi tietysti jättää emalikyltti ostoilmon, mutta jos yks jäbä vaan nakkaa mulle 20 cm leveen kyltin käteen enkä mä löydä muuta, niin ei voi mitään. Itse olen joutunut tyytymään repro tuotantoon... MrT:n tallimeetissä oli puhetta siitä Frankfurtin Harley-Davidson-kaupasta, joka oli tehty vanhaan tehdasrakennukseen. Siinä, jos missä oli tyyliä. Voin laittaa tänne pari kuvaa siitä, jos löydän.
- Last edited by Corvette63 : 12.11.2006 at 22:22. |
|
|
||||
|
||||
|
Tää on jo vanha tuttu ja ihan ylivoimaisinta kärkeä mun talligategoriassa. Mutta edelleen se show room ja talli on kuitenkin -edelleen vaan mielestä - kaks eri asiaa. Texaco on kyllä niiiiiin pop!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tähän se "I agree" hymiö
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pitäis olla järkyttävästi tilaa; ensinnäkin ne työtilat, koska ei nää niin siistejä hommia aina ole. Kädet ja joskus haalaritkin hiukan likastuu. Ja sitten erikseen säilytystilat, jonne mahtuisi se Vette-kokoelma ja hiukan muutakin kalustoa. Mitä nyt kelläkin on. Siellä siistillä puolella voisi olla sitten fiilistelymateriaalia ja vaikka se ruutulattia. Ja kaikki tämä omalla tontilla. Mutta missäs Pappatunturi rälläköi ja tekee muut sotkuhommat? Ei kai tuolla |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|