|
|
||||
|
||||
|
Tunteeko kukaan?
KYseistä 2002 C5 vetteä tarkemmin joka myynnissä nettiautossa:
"Hud-näyttö, BOSE-stereot, 20 ' vanteet, 6-v manuaali, Viritys tehty maahantuonnissa ja dynopaperit löytyy (450/600). Huippunopeus 330 km/h. Todella raju Vette jolla ei jää jalkoihin...." vai onko omistaja kenties foorumilainen? Kieltämättä mielenkiintoiset speksit ja varsinkin kun C5 kärpänen pääsi puremaan taannoisen Z06 ajelun jälkeen..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Taitaa olla "Kylä lähtee" foorumilaisen omistuksessa. Viritetty taitaa olla tosiaan Espoon Metrossa, jos en väärin ymmärtänyt erään siellä olevan myyjän puheesta kerran, kun kävin yhtä Zetaa katsomassa. Mun mielestä toi hinta ei ole ainakaan paha, jos autossa ei mitään suurempia vikoja ole.. Mielenkiintoinen auto kaiken kaikkeaan. Itse olen kerran muistaakseni tuon livenä nähnyt Stadin Cruisingissa, ja hyvän näköinen oli. Vanteet saattaa tosin jakaa mielipiteitä, mutta on ne ihan OK minun mielestä
|
||||
|
||||
|
Eikös tolla ajettu isoa totista autobahnalla ja orkkis konemuovi oli ruvennut jo pullistumaan aivan palloksi!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oon kuullut tosta vähän erilaisia teholukemia, tiedä sitten et mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Jotenkin tuntuu, että 330km/h on ainakin liioteltu
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin mustakin ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikös vakio C5:lle ilmoiteta huipuiksi 281km/h, joten aika kova parannus ois huippunopeudessa 50km/h.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niinpä, ja uus Z06kaan ei siis yltäisi sen mustan C5:n tasolle
|
||||
|
||||
|