|
|
||||
|
||||
|
4-on-the-floor Sequential shifter
Onko kellään mitää kuulopuhe asteella olevia kokemuksia edes?
http://www.renagate.com/info.htm Kuulostais aika maukkaalta, vielä kun sais tohon 5 ja kuusvaihteiseen... |
|
|
||||
|
||||
|
eikös se sun 5 lovine ole noilla ulkopuolisilla vivustoilla, jos on niin kyllähän siihen saakin Hurstia
|
||||
|
||||
|
Quote:
http://go.mrgasket.com/pdf/racing_sp...y_shifters.pdf
|
||||
|
||||
|
Just tuota yllä olevan Hurstia olen ihmetellyt ruotsalaisella romiksella ja jättänyt hyllyyn. Ei vaan jotenkin sopinut mun makuun.
Kaverilla on tuommoinen T10:iin perustuvassa Jericossa. Käytännön kommentteja mitä noista olen kuullut, on että "vaikein juttu on aina katsastus, kun katsaria v**tuttaa kun ei mene heti pykälät kohdalleen ja sitten alkaa autosta löytymään vikoja" |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Onks toi siis aussipoikien tekemä juttu ?
Aika suolanen hinta , tohon ku lisää vielä kulut tänne pohjolaan , niin toihan maksaa 800e ??!!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi hurstin V-Gatehan on erilainen toiminnaltaan kuin aussiversia, hurstissa vaihetaan edestakas kuin tavallisessa H-Kaaviossa mutta ilman sivuttaisliikettä, eli 1 ja 3 on "päällekkäin", samoin kuin 2 ja 4. Ja pakki eri vivulla. Tossa aussimallissa kaikki pykälät tulee peräkanaa niinkuin sekventiaali nimi antais ymmärtääkkin.
|
||||
|
||||
|
No onko näillä Kee-voimilla väliä että saako kaikki vaihteet vedettyä vai tarviiko joitain myös tuupata
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
No todennäköisesti ei ole. Mun mielestä kyllä tavallinen H-kaavio on paras, ilman mitään ylimääräisiä hilavitkuttimia. Tukeva välyksetön sifteri ehjässä laatikossa ja ajonautinto on vailla vertaa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|