#1
|
||||
|
||||
Kun viritysosat ovatkin pielessä...
...sattuuhan sitä.
Tässä allaolevassa tapauksessa on varmaankin käynyt näin: valitaan ensin kataloogista kukkarolle sopivat alumiiniset virityskannet (nää tais maksaa $1800 jenkkilässä). Sitten valitaan kohtuullisen kallis viritys-imusarja (lienee satoja taaloja, jossei peräti lähempänä tuhatta taalaa). Vaikka kummatkin osat ovat sinänsä ihan kelpo osia, yhteensopivuuden kanssa taitaa tässä tapauksessa olla vähän niin ja näin (imusarja alla on "avattuna" eli yläosa irroitettuna)...: Sinänsä surullista, että niin imusarjan kuin kansienkin valmistajat ovat käyttäneet lukemattomia työtunteja optimoimaan virtauksia kanavissa, ja sitten kun imusarja pultataan kansiin niin lopputulos onkin tällainen. Tai...mitäs jos kokeilisikin vakiokansilla miten imusarja istuu paikalleen...: Jenkkijorinat täällä: http://www.ls1tech.com/forums/showthread.php?t=618056 |
#2
|
||||
|
||||
Toi oli FAST:n imusarja ja TSP:n kannet. Ittekin tossa vielä vähän aikaa sitten pähkäilin tota imusarjaa, mutta oon nyt päätynyt LS6 imusarjaan FAST:n sijasta. Tais olla oikea ratkaisu tonkin perusteella...
__________________
C5 -99 (manuaali) |
#3
|
||||
|
||||
Huh huh, aina ei voi voittaa...
|
#4
|
||||
|
||||
__________________
- |
#5
|
||||
|
||||
Viritys ei ole onnistunut ellei ole saanut pudotettua tehoja 15% siitä mistä lähdettiin.
__________________
Yes Corvette
Älä yritä väkisin . . .
hanki suurempi vasara
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
Vois sanoa että noissa kiinan Eagle ja professional products osissa istuvuus on ollut huippuluokkaa noihin verrattuna
Aika karskia juu
__________________
Nobody is perfect, except Colaholist |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Nobody is perfect, except Colaholist |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|