|
|
||||
|
||||
|
nettiauto. auttakaa!!
Onkos kukaan käyny vilkaisemassa tätä?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1013607 ![]() Itse kun haluisin aloittaa vetteharrastuksen ja tuo näyttää ulkoisin puolin ainakin kuvissa ihan siistiltä ja penkitkin hyvässä kunnossa ja sisusta muutenkin hyvän näköinen niin haluaisinkin teidän kokeneempien konkareiden kommentteja autosta jos olette sitä käyneet pällistelemässä. Te myös huomaatte aina jos joku osa ei kuulu kyseiseen vuosimalliin. Auttakaa hyvät ihmiset mies uuden lelun omistajaksi Ja samat kysymykset tästä yksilöstä? http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=945887 ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
1975:
![]() Toi -75 on ulkoisin puolin erittäin hyvän näköinen. Alkuperäisistä osista puheen ollen tossa on vuosimallin -74 takapala. Eli -74:ssa tuo olikin vielä kaksioisainen, kun -75:ssa se muuttui kiinteäksi yksiosaiseksi. Yksi puute on vielä ainakin keulamerkki.. Ei paha hankinta, ei maksa paljoa, ja ko. osaa saa reprona vaikkapa Eckleriltä täälläkin vaikuttavan nipa79:n kautta. Muuten ko. auto on varsin ehjän näköinen, mutta ei kannata tuudittautua siihen, ettei tohon vikaa olisi mahdollista tulla? Mutta sehän on näiden ominaisuus.. Aina on laitettavaa eikä täydellistä autoa olekkaan! Hinta (14 900€) tuntuu varsin kohtuulliselta hinnalta, koska eihän noita halvemmalla taida enään saada. Yksilöhän näyttää kaiken lisäksi vielä siistiltä. Vielä lisäyksenä, että toi on ollut varmaan muutaman kuukauden myynnissä nettiautossa ja hintakin on pudonnut tässä 2000 euroa. Tiedä mitä sitten on vikana, kun ei kukaan ole hakenut pois...?! Jos mahdollista, niin kannattaa ottaa joku C3 expertti mukaan, joka voi etsiä mahdollisia vikoja tai mahdollisia vaurioita autosta. Jos sattuu esimerkiksi ruostetta olemaan jossakin nurkassa, niin ei tule olemaan sulle yllätys jos auton satut ostamaan.
- Last edited by Corvette63 : 13.12.2006 at 17:17. |
|
|
||||
|
||||
|
Niin, ja jos mun pitäisi nyt valita, niin kyllä mä ehkä tohon 1975:seen päätyisin
Oma mielipide.. Saattaa johtua siitä, että korimalli miellyttää enemmän? Siis eihän toi keltainenkaan paha ole!
|
||||
|
||||
|
Joo tossa -75:ssa on tosi törkeen ruma kaks osanen takapuskuri. Voin ostaa sen kympillä, kun ostat siihen uuden yksosasen
![]() Kuvissahan tuo punainen näyttää hyvältä, mutta eipä sitä näkemättä tiedä eikä aina sillonkaan varmaksi kaikkea. |
|
|
||||
|
||||
|
Eipä ole tämä poika konkari, mutta sen sanon että tuon halvemmalla ei tuon kuntoista -75 saa (edellyttäen että runko ei ole mätä - jota se tuskin näin puunatussa on)
Itse olen kuolannut molempien perään, mutta tuo keltainen on vähän turhan hinnakas ja väriltään ärtsy -vaatisi miun maun mukkaan uutta väriä ja se on ainakin 2 donaa...eikä sisustankaan keltaiset juovat miellytä. (mustaa, mustaa, mustaa se olla pitää!) Osta siis tuo -75 pois kuleksimasta ja jos orkkista meinaat rakentaa, myy takapala Ippelle YV:tä kannattaa laittaa vaikka Pirrelle jos apuja katsomiseen tarvitset - itsekin tulen erittäin mielelläni kolmanneksi pyöräksi... 75 = 165 hv 81 = 190 hv ja alhaisempi keskikulutus, mutta silti...
Vähään aikaan ei taas yhtään mitään. Last edited by Turismo : 13.12.2006 at 18:49. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
..ja mä neljänneks..jos haluat lisää apujoukkoja,kun tässä kulmilla asutaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Voi hemmetti toi punanenhan on MANUAALI, nyt vasta tajusin. Punainen on hyvä väri (on se mustakin, jos on zainottu tarpeeks)
|
|
|
||||
|
||||
|
Vaan ethän toki rajoita hakua Suomeen...
Ameriikan ihmemaasta ne löydöt tehdään! http://www.corvettetraderonline.com/...ale/l0583.html
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|