#1
|
||||
|
||||
Perävälitys harvemmaksi
Isolohkon tarjoaman reippaan väännön jälkeen tuli mieleen että alkuperäinen 3.60:1 välitys on maantieajossa turhan tiheä.
Jos haluaa harvemman välityksen, mikä olisi helpoin tapa. Vaihtaa koko murikka, vai onko pikkujuttu vaihtaa pelkkä välitys? |
#2
|
||||
|
||||
Re: Perävälitys harvemmaksi
Quote:
Halvemmalla pääset kun vaihdat vain välityksen. Itse tilasin omani Ikerd's nimisestä putkasta oli muistaakseni joku 199taalaa. Toisaalta KiRulla tais olla yks koko murikka 3.08 välityksellä mikä on hemmetin ideaali isolohko manuaalille! |
#3
|
||||
|
||||
niin onkin, mutta käytetty perä on aina käytetty (ja kone ja laatikko jnejne sama juttu).. ainakin tuon jonka tuotin ameriikoista aijon silti ainakin tarkistuttaa tai ehkäpä vielä vaihdattaa lukon kitkalevyt+jäykemmät jouset -- vaikka se nyt näyttää hienolta ja tehtaan jäljiltä olevalta. Ompa asia sit varma ja kestää sitten piiskaamista paremmin? (kunhan on vaan asiansa osaava perän tekijä)
Itse sitä mieltä että tuossa yllä mainitussa tapauksessa vaihdattaisin vain välityksen (+ lukon kitkalevyt yms. jos tarpeellista), vaikkakin päädyin itse vaikeampaan ratkaisuun, mulla oli syynä alkuperäisen perän säästäminen, vaikka kuka niitä siellä auton alla katsoo Helpoin vaihtoehto jota WBBC kysyy, vois olla "tehdaskorjattu" eckler's :iltä (ilman perälevyä ja joukkeja muistaakseni joku $900, rahdit ainakin mulla samanlaisella murkulalla n. $200 usa-usa satama-hki-tku) Saa myös täydellisenä pakettina jos helppoutta hakee. En ole vielä selvittänyt mitä asiansa osaava peränkorjaaja veloittaa, mielellään kuulisin kokemuksia/mielipiteitä, mulla kokemusta vain maasturin etuperästä..) mut voisin uskoa että vaikkapa 500 ekkulaa (kaikki uusiks) + välitys 200 + laakerit/muut hilppeet 300 --> 1000 ekee ja voi ajella loppuelämänsä sillä perällä voisko olla pelkkä välityksen vaihto + kasaus vanhoilla osilla --> 200(osat)+300(työ)=500 ekee? Mut anyway.. jos joku tarttee tuollaista käytettyä perää niin yv:tä |
#4
|
||||
|
||||
Eipä ihan ilmaista puuhaa näytä olevan.
Kalliimpaa kuin aikoinaa Honda Monkeyn takarattaan vaihto 35 "piikkiseksi" Jos vaikka ajelis nykyisellä perällä. Toisaalta ihan mukava kun voi periaatteessa kääntyä kadunkulmasta nelosella ilman nikottelua. Eikä tarvi heittää kolmoselle ohitustilanteessa...... |
#5
|
||||
|
||||
noi mun "hinnat" on kyllä aivan luulottelua.. odota että joku kertoo faktaa.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|