#1
|
||||
|
||||
Ärsyttävintä?
Lueskelin tuossa jenkkisivustoja, ja ajattelin täällä kysyä, että mikä C4:ssä on ärsyttävin juttu?
Omasta mielestä ainakin targakaton kiinnittäminen / irroittaminen. Ja "ei niin kovin hyvä laatuiset" tiivisteet. Esim. ikkunan ja katon. Ei ehkä maailman paras kysymys, mutta kai ainakin jotain jokin asia C4:ssä ärsyttää? |
#2
|
||||
|
||||
Hyvä kysymys. Eniten ärsyttää kun C4:lla(kaan) ei saa ajaa niin lujaa kuin haluaisi moottoriteillä, mutta tämähän ei nyt C4:n vika ole.
Ihan oikeasti ehkä eniten ärsyttää tiettyjen osien, kuten sisustuksen, viimeistelytaso verrattuna esim samanikäisiin saksalaisiin autoihin. Monet sisustan osat eivät ole niin viimeisteltyjä kuin "hienossa ja kalliissa" urheiluautossa voisi olla. Mutta tämä on varmaan osa amerikkalaisuutta. Toinen asia mikä ärsyttää on että kaikki osat täytyy tilata jenkeistä tai sitten pitää maksaa itsensä kipeäksi ylihinnasta Suomessa. Olisi mukava hakea osia normaalisti varaosakaupoista samaan tapaan kuin muihinkin autoihin. |
#3
|
||||
|
||||
Kieltämättä osien / KOKO AUTON hinta ärsyttää (verrattuna siihen, millä hintaa jenkkilässä myydään). Tai ainakin Suomen tullisysteemit (no ei kai sekään auton vika ole?). Jenkkien sivuilla ainakin manasivat "tehottomuutta". Pitäisi kuulemma ainakin L98:sta saada enemmän heppoja.. Ei ainakaan itsellä olisi mitään sitäkään vastaan
|
#4
|
||||
|
||||
Jahaps, se olisi varmasti sitten auton sähköjärjestelmä, sen suunnittelu ja toteuttaminen ja samalla koko tietokonejärjestelmä ja sen "pikku" niksit
|
#5
|
||||
|
||||
Sähköongelmat kyllä ärsyttää. Ja melkonen homma on alkaa uusia kaikkia sähköjotoja! jenkeillä oli erilaisia "ärsyttävyyksiä" autossa. Esim. -96 omistaja sanoi, että "keskikonsolin kansi" on niin kova, että raastaan kyynärpään verille
|
#6
|
||||
|
||||
Mielestäni C4:sen laatua voidaan parantaa, ajettavuutta jämäköittää, tehoa kasvattaa, ulkonäköä tyylitellä ja kaikkea muutakin - vieläpä suhteellisen edullisesti. Suhtautuminen Corvetteen on eri tahojen toimesta hetkittäin negatiivista ja leimaavaa. Vetten huolto on kallista ja hidasta, mutta muuten C4 on täydellinen kaikkine rikkaine piirteineen
Vakio C4 on kyllä hieman laimea - boring |
#7
|
||||
|
||||
Sitä mieltä kuitenkin itsekin, että kaikki edellämainitut asiat kuuluvat C4:seen, joten kaiken kaikkiaan ("ongelmista" huolimatta); on se hieno peli! ja voihan siitä rakentaa sellaisen kun itse haluaa! (kunhan laki vaan sallii). Sway-barin; "Vetten huolto on kallista ja hidasta, mutta muuten C4 on täydellinen kaikkine rikkaine piirteineen" tiivistää aiheen aika hyvin! :yes:
|
#8
|
||||
|
||||
Sisusta. Aina siellä natisee ja kitisee jokin. Moista ilmiötä ei ole missään euroautossa. Oikein hävettää joskus kun ajaa hiljaa kaupungissa joku kaveri kyydissä ja se rupee ihmettelemää kun edessä natisee, takana kitisee jne. Refleksinä yrittävät sitten lopettaa kitinät pitämällä kojetaulusta kiinni tai jotain. Perustele siinä sitten, että se on "urheiluauto". Vauhdissa kitinät ei paljoa kuulu - onneksi.
PS. ovet pitää äänieristää tänä kesänä jollain ilveellä, kuulostaa tosiaan ämpärilliseltä nauloja kun heittää kiinni ikkuna auki
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 |
#9
|
||||
|
||||
ToniH:n kommentti on kyllä täysin totta, mutta minä ainakin nautin tosta kitinästä ja särinästä, koska se on juuri Vetteä. Taustapeili tärisee tyhjäkäynnillä niin paljon, että takana olevaa Toyotaa ei tunnista Jaguarista - so what, tavanomaisia sedaneita kummatkin. Ajelen pakolliset ajot saksalaisella käyttöautolla, jossa kitinöitä ei ole juurikaan, lähinnä rengasmelua, mutta ei ole luonnettakaan. Kun Vetten sisustaa purkaa ja kokoaa, kannattaa ottaa huomioon noi tiivistykset ja sovitukset, jos kaipaa eleetöntä vinyyliä ympärillään. Odotan mielenkiinnolla ToniH raporttia tiivistyksestäsi, please Voi olla, että minäkin voisin tiivistää ovet...
|
#10
|
||||
|
||||
Two words .... roof panel
Pala kun ei mene paikoilleen kun TÄYSIN tasaisella alustalla. Tuli kokeiltua kiinnitystä nurmella ja miljoonien hyttysten ympäröimänä. |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|