|
|
||||
|
||||
|
takapään korkeus
Pistin tänään remppahaalarit ensimmäistä kertaa päälle ja suunnistin "korjaamaan" uutta rakasta, mutta suoraan asiaan:
Auton takapää on syystä taikka toisesta jätetty kovin korkeeksi Kysymys kuuluukin: Minkä pituista pulttia tuonne voi pistää, että perä olisi vähän matalampi? Tuossa on nyt kaiketi 16-17 cm pituinen. |
|
|
||||
|
||||
|
ainakin sen verran paljon pidempi mitä meinaat tota perää laskea, mutta vaikka 10" pitkä pultti
|
||||
|
||||
|
Missä suhteessa perä tipahtaa pultin pituuteen nähden? Ei kai nyt ihan 1:1 sentään? Onko itselläsi tuon kokoinen?
|
|
|
||||
|
||||
|
No nyt kun kävin mittaamassa niin 22cm kannan alta pultin päähän, sellasella mä saan perän just kivan korkuseks
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Entäs keulan madallus? Jousia sahaamallako? Mitäs pultteja tonne perään uskaltaa laittaa? Jotain ihan mitä tahansako mitä nurkasta löytyy? M4 pultteja ois aika pitkiä
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia teille taas. Huomenna pulttikauppaan kipin kapin
|
|
|
||||
|
||||
|
"Entäs keulan madallus? Jousia sahaamallako?"
Jousia lyhentämällä. Tosin mulla laskeutui nokka alas kun laitoin isolohkon ja 550 lbs jouset, jotka ovat jäykemmät mutta myös valmiiksi lyhyemmät. Kannattaa olla tarkka ettei lyhennä jousia liikaa. Jousien madalluksen jälkeen, kannattaisi käydä säädättämässä pyöränkulmat, ne nimittäin hieman taitavat muuttua kun nokka laskee? |
|
|
||||
|
||||
|
Tuossa takapään madaltamisessa pitänee olla varovainen ettei laita liian pitkiä pultteja. Nappaa muuten renkaaseen kiinni. Mulla on nyt jo vain 2 cm tilaa jousipakan ja kumin välissä.
Aattelin laskea hieman lisää kuitenkin. Niin että pyöränkaaren ja renkaan väliin jää noin 5-6 cm. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|