|
|
||||
|
||||
|
Cromaus
Elikkäs kenellä olisi suositella alan liikettä mielellään pohjenmaan seudulta ,ja tarkoitus oli cromata sivuputket ja peltisarjat....Ja sitten onko tietoa että mitä kustantaa kun itsellä ei ole aikaisempaa kokemusta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
bulldog's täällä on sitkeästi vienyt ja tuonut kromattuja osia ruotsiin/sta. |
|
|
||||
|
||||
|
Joidenkin aikaisempien topiccien mukaan täällä, että muilla foorumeilla on kuulemma aika vaikeeta/persiistä. Suoraan vaan Ruotsiin kromattavaksi!
|
||||
|
||||
|
Quote:
En tosiaan halua lannistaa alkumetreillä mutta voin sanoa että aika mahdottomalta vaikuttaa täällä "loistavan palvelun" suomessa. Ensimmäinen ongelma on jo siinä jos osat ovat käytettyjä.Mikään kromaamo ei ota riskiä tankkien likaantumisesta vaikka olisit kuinka syväpuhdistanut osat. Toinen juttu on sitten ylipäänsä kromaamon löytäminen joka viitsii jotain autonosia tehdä. Kolmantena sitten se pohjatyö.Jos et pysty itse niin vaikeeksi menee jälleen saada laadukasta hiontaa teetettyä. Mielestäni kaikista järkevintä olis ostaa ko osat rosterisina ja valmiiksi kiilloitettuina.Pinta on silloin ikuinen ja ei lähde ruostumaan joka kiven iskusta. Omasta kokomuksesta voin suositelle www.stainlessworks.net |
|
|
||||
|
||||
|
no joo pitääpäs miettiä että mitä tekee kun kesään on vielä aikaa ,kun saisi nyt uuden maalin päälle niin näkee että miltä mattamustat pöntöt näyttää...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Ihan samaa mietin itsekkin ja totesin pienen selvitystyön jälkeen mahdottomaksi ajatukseksi vanhojen putkien kanssa
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Soittappas Autoentisöinti Rauno Kalliokorpi,Noormarkku 02-5480988. On kromauttanut mulle joitain osia ja Mun kaverin Rodin lähes kaikki osat
|
||||
|
||||
|
pitääpäs kokeilla soittaa tuonne jos ei onnistu niin taidan maalata mustaksi ja teen rosteri lämpösuojat päälle, minä vaikutan tässä kannuksen alueella
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuulinkin muuten huhua että siellä seudulla olis bongattu C3 ![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|