|
|
||||
|
||||
|
Osakauppoja jenkeissä
Olisko ehdottaa kauppaa jenkkilässä, joka toimittaa osia C3 malliin? Tämähän ei sinänsä ole vielä mikään vaikea homma, mutta asun Suomessa ja haluaisin maksaa osat Visalla ja toimitusosoite onkin Californiassa. Tähän mennessä kaikki liikkeet, jotka löysin, toimittavat vain Visa kortin osoitteeseen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Corvette Centralin kanssa sujui ainakin lähetys minne vaan. Tuskin ongelmaa tuottaa, jos sopii osafirman kanssa minne hilut lähetetään ja kuka ne maksaa.. Master Cardilla tosin maksut hoidettiin omalla kohdalla, mutta sama kai tuo millä maksaa
|
||||
|
||||
|
Ei kannata takertua mihinkään yleiseen firman toiminta malliin.jenkit jos ketkä ymmärtävät kaupan päälle.Eli kun maksu pelitää toimittavat osat vaikka kuuhun. Mä olen vuosia hoitanut uudet ja ebay romut milloin mistäkin yleensä floridaan tai teksasiin eli ei kannata tosta huolestua. Esim Zipillä on nettikaupassakin ihan selvestä erikseen billing ja shipping osoitekenttä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oisko tuo toimintamalli jonkinlainen suoja kortinhaltijalle ja kauppiaalle. Helppohan se on varastetuilla luottokorttitiedoilla tilata tavaraa mihin tahansa, mut mitäs sitten, kun kortin omistaja peruukin maksun ja väittää, että ei todellakaan oo tilannu tavara johonkin USAn osotteeseen, kun kerran asuu euroopassa? Tavara meni ja kauppa ei saa rahoja koskaan takas.
Sen sijaan, jos toimitetaan vaan kortinhaltijan osotteeseen, niin en mie ainaskaan viittis huvikseen varastetuilla luottokorttitiedolla tilailla esim. Pappatunturille mitään Jawan osia. Mikäli Zip toimittaa minne vaan niin hyvä niin. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo ottakaa ihmeessä vaan osat Zipiltä.. Tuli taas uusista osista ilmoitus CC:ltä, että lähettävät ehkä täydellisen tilauksen Suomeen vasta kesällä! Toimitus ei pelaa..
|
||||
|
||||
|
Laitetaanpa tee se itse miehille vinkki. www.ikerds.com kertoo näköjään
osien painot sivuillaan. Tosta saattaa olla apua niille jotka pohtii paljonko rahti mahdollisesti olis. No ei siellä ihan kaikkea ole mut jotain kuitenkin. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä oon itseasiassa enimmäkseen asioinut CC:n kanssa koska niiden kanssa mulla on taas homma aina pelannut. Ilmeisesti C3 osat ei ole niin "vaikeita" kuin C1:sen??
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muutaman kerran kun CorvetteCentral:lla olen käynyt niin olen joutunut noin tunnin odottamaan että ehtivät tavarat keräämään... No siinä lähellä on McDonalds jossa ehti hyvin nauttimaan BigMacin ja sitten hakea tavarat Näin myös kun T72:n kanssa CC:lla käväistiin... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Voi olla, tosiaan se oli C1:n osien kanssa hemmetin vaikeeta
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||