FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply

Thread Tools
Old 22.01.2007, 18:14
exstingray's Avatar
exstingray exstingray is offline
Pyrkyri

exstingray on oikealla tiellä
Osakauppoja jenkeissä

Olisko ehdottaa kauppaa jenkkilässä, joka toimittaa osia C3 malliin? Tämähän ei sinänsä ole vielä mikään vaikea homma, mutta asun Suomessa ja haluaisin maksaa osat Visalla ja toimitusosoite onkin Californiassa. Tähän mennessä kaikki liikkeet, jotka löysin, toimittavat vain Visa kortin osoitteeseen.
Reply With Quote
Old 22.01.2007, 18:40
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Corvette Centralin kanssa sujui ainakin lähetys minne vaan. Tuskin ongelmaa tuottaa, jos sopii osafirman kanssa minne hilut lähetetään ja kuka ne maksaa.. Master Cardilla tosin maksut hoidettiin omalla kohdalla, mutta sama kai tuo millä maksaa
Old 23.01.2007, 10:40
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950

Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Ei kannata takertua mihinkään yleiseen firman toiminta malliin.jenkit jos ketkä ymmärtävät kaupan päälle.Eli kun maksu pelitää toimittavat osat vaikka kuuhun. Mä olen vuosia hoitanut uudet ja ebay romut milloin mistäkin yleensä floridaan tai teksasiin eli ei kannata tosta huolestua. Esim Zipillä on nettikaupassakin ihan selvestä erikseen billing ja shipping osoitekenttä.

Reply With Quote
Old 23.01.2007, 11:36
janiv's Avatar
janiv janiv is offline
Konkari

janiv tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Oisko tuo toimintamalli jonkinlainen suoja kortinhaltijalle ja kauppiaalle. Helppohan se on varastetuilla luottokorttitiedoilla tilata tavaraa mihin tahansa, mut mitäs sitten, kun kortin omistaja peruukin maksun ja väittää, että ei todellakaan oo tilannu tavara johonkin USAn osotteeseen, kun kerran asuu euroopassa? Tavara meni ja kauppa ei saa rahoja koskaan takas.

Sen sijaan, jos toimitetaan vaan kortinhaltijan osotteeseen, niin en mie ainaskaan viittis huvikseen varastetuilla luottokorttitiedolla tilailla esim. Pappatunturille mitään Jawan osia.

Mikäli Zip toimittaa minne vaan niin hyvä niin.
Reply With Quote
Old 23.01.2007, 16:51
Corvette63's Avatar
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by corvette63
Corvette Centralin kanssa sujui ainakin lähetys minne vaan. Tuskin ongelmaa tuottaa, jos sopii osafirman kanssa minne hilut lähetetään ja kuka ne maksaa.. Master Cardilla tosin maksut hoidettiin omalla kohdalla, mutta sama kai tuo millä maksaa

Joo ottakaa ihmeessä vaan osat Zipiltä.. Tuli taas uusista osista ilmoitus CC:ltä, että lähettävät ehkä täydellisen tilauksen Suomeen vasta kesällä! Toimitus ei pelaa..
Old 26.01.2007, 20:14
zz-2's Avatar
zz-2 zz-2 is offline
Kotikommunisti

zz-2 voi vain toivoa parantuvansa pahoista tavoistaan
Laitetaanpa tee se itse miehille vinkki. www.ikerds.com kertoo näköjään
osien painot sivuillaan. Tosta saattaa olla apua niille jotka pohtii paljonko rahti mahdollisesti olis. No ei siellä ihan kaikkea ole mut jotain kuitenkin.
Reply With Quote
Old 26.01.2007, 22:39
T72's Avatar
T72 T72 is offline
Konkari

T72 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by corvette63
Joo ottakaa ihmeessä vaan osat Zipiltä.. Tuli taas uusista osista ilmoitus CC:ltä, että lähettävät ehkä täydellisen tilauksen Suomeen vasta kesällä! Toimitus ei pelaa..

Mä oon itseasiassa enimmäkseen asioinut CC:n kanssa koska niiden kanssa mulla on taas homma aina pelannut. Ilmeisesti C3 osat ei ole niin "vaikeita" kuin C1:sen??
Old 26.01.2007, 23:45
El RayNo's Avatar
El RayNo El RayNo is offline
Aktivisti

El RayNo on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by T72
Mä oon itseasiassa enimmäkseen asioinut CC:n kanssa koska niiden kanssa mulla on taas homma aina pelannut. Ilmeisesti C3 osat ei ole niin "vaikeita" kuin C1:sen??

Muutaman kerran kun CorvetteCentral:lla olen käynyt niin olen joutunut
noin tunnin odottamaan että ehtivät tavarat keräämään...
No siinä lähellä on McDonalds jossa ehti hyvin nauttimaan BigMacin ja sitten hakea tavarat
Näin myös kun T72:n kanssa CC:lla käväistiin...
Reply With Quote
Old 26.01.2007, 23:47
Corvette63's Avatar
Konkari

Quote:
Originally Posted by T72

Voi olla, tosiaan se oli C1:n osien kanssa hemmetin vaikeeta

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules