|
|
||||
|
||||
|
Moi!
Onko kukaan hankkinut suojapeittoa C4:n? Onko Suomessa jokin taho joka myy tälläisiä. Mitähän tuo kustantaisi ja mistä kannattaisi kysellä?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tilaamalla saat VeeTee Partsin kautta josta mäkin tilasin peitteen ja sitten FinnVetestä Jakelta kannattaa kysyä koska sillä voi olla varastossa. Toi mun peite kustansi 240 euroo mut se on sekä ulko että sisäkäyttöön eli tosi hyvä.FinnVetessä Jakella oli viime keväänä suojapeitton hinta alle 100 euroo. |
|
|
||||
|
||||
|
piltema
|
||||
|
||||
|
Ecklers:ltä on tulossa C3 ja C4 peitto sisä- ja ulkokäyttöön, hinnat just Haran luokkaan tulleineen postikuluineen...
Kokeile sinäkin luovaa luotonottoa - Visa, ahdistusta elämään!
|
||||
|
||||
|
Onhan se hiukan erimallinen katon suhteen. Vai onko materiaali niin venyvää että se toimii kaikissa. Jossain kuvissa oon nähnyt, että niissä olisi sellainen helmavaijeri jonka saa lukkoon. Onko tämä vain kuvittelua Hauskaa viikonloppua!!! Ps Nauttikaa keleistä! Sillä kohta on Helmikuu ja siitä seuraava on kevään kynnys.
|
||||
|
||||
|
Mulla on toi Wolfin noah peitto.
http://www.global-accessories.com/carcovers/wolfcovers/ wolfcovers_custom.html Tuossa on se helmavaijeri sydeemikin johon voi sen lukon laittaa. Ainakin itse oon ollu tyytyväinen peittoon. |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, nuo on hyviä: Peitto sopii malmikasan päälle kuin hanska käteen ja materiaali & työn jälki on hyvä.
Mulla on noista "Evolution" malli. Nipan kautta hankittuna... |
|
|
||||
|
||||
|
Mihin sä JariT peittoa tarvitset? Eikös sulla ole huussi omassa lämpimässä tallissa.
Ei hienoa autoa saa laittaa tallissa pölypeiton alle piiloon. Sitä varten on pölyharja. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä puhdas in&out käyttöön tehty peitto istuu oikein hyvin puhtaan ja n-kertaa vahatun auton päälle vaikka talli on kuinka siisti. Tuo värisävy on sen verran arka niin sitä yrittää suojella vähän liikaakin. Mä en ole oikein innostunut pölyharja -jutusta, se on vähän kuin pasgan liippaamista lakkapinnalla Mielummin pesen auton reilusti vedellä,(vahaus tarpeen mukaan) kuivaan puhtaalla puuvilla kankaalla, annan kuivua vielä yön yli kaiken varalta ja sitten laitan sisäpuolelta puhtaan peiton päälle. Itse asiassa just 30min sitten tulin alakerran tallista hiomasta toisen tallin lattiaa. Malmikasan tallin ovi oli teipattu kiinni ja vanhuksen torkkupeiton päällä oli vielä suojalakanat kaiken varalta. Huomenna menee 2k epoksia lattiaan |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|