|
|
||||
|
||||
|
Ei ole Ruotsiinkaan enää menemistä?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1319033
Kannattaa harkita lähteäkö tuonne Ruotsiinkaan enää. |
|
|
||||
|
||||
|
No sattuuhan sitä
![]() Eihän kaikkea voi muistaa
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
:d
|
||||
|
||||
|
Ruotsissahan se vasemmanpuoleinen liikenne oli sillon aikanaan, rekat kuulemma vaihtoi tuntia aikaisemmin oikealle puolen kuin muut autot..
Äkkiäkös sitä nyt unohtaa millä puolen pitää ajella.
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuinkahan toi ukkeli oli nyt saanu päähänsä lähteä ajeleen
![]()
|
||||
|
||||
|
Veikkaan että ukolla tullut joku flashback/muistikatkos ja saanut päähänsä lähtee ajelulle...ihmetyttää vaan että mikäs se auto li..oliko sekin 40+v vanha?
Ei mua pelota ajella Sveduissa tai ulkomailla..mä luotan siihen että pienemmät jää alle jos tuppaavat keulan eteen tjsp. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ihan oikeesti pelottaa joskus. Ja aina v***aa. |
|
|
||||
|
||||
|
entäs sitten mä kun en vilkuta rondellissa ollenkaan vaan vasta kun meen ulos...ei ne svedut tai muutkaan näe putken vilkkuja vaan ******** pitkän kyljen joka voi vaikka runnoa yli jos tuppautuu liian liki kun arvioi sen nopeuden vääräksi
Kyllä Suomessa ollaan Vielä enemmän ulalla miten liikenneympyrässä pitää ajaa....tai yleensä tuli taas tällä viikolla muistuteltua...Mutta Sompassa oli kivoja jenkkirekkoja ja veneitä! |
|
|
||||
|
||||
|
Suomessahan sääntö on, että ympyrässä ajetaan suoraan ja ulostautuessa vasta ikäänkuin käännytään ja vilkutetaan. Selkeä ja hyvä sääntö, joka on ainakin oman selvitystyön mukaan Ruotsissakin lainmukainen. Autokouluautojen ja posliinien näkee joskus myös tekevän noin suomalaisittain. Muttei koskaan perussvenssonien. Tanskalaiset vilkuttaa kanssa vasta ympyrästä poistuessaan.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|