|
|
||||
|
||||
|
Skype korvikkeena?
Mitä mieltä porukka on skypen käytöstä foorumeiden korvikkeena?Sillähän pystyy kaverit PUHUMAAN keskenään ja kimpassa,tän jatkuvan näpyttelyn sijasta.Eikä maksa mitään,tosin kuvien- ja tekstien lähettäminen on tuskallisen hidasta.Kommentoikaa!
|
||||
|
||||
|
Käytän kaukana asuvien kavereiden kanssa jutellessa.
Mutta, ei se mitään forumia korvaa. Mieti: 50 kuuntelee ja 10 juttelee = karmee sekasotku. Eikä mitään jää 5 min päästä luettavaksi. Kyllä forumilla on pikkusen eri funktio kuin puhelimella.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Voin hyvin kuvittella mitä tuosta tulee, kun kymmenet puhuu/väittelee yhteen ääneen. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Miksei yhtä hyvin sitten messenger...siinähän voi puhua kanssa.
Ja kuvat siirtyy nopeemmin. |
|
|
||||
|
||||
|
Pikemminkin JOS tarvitaan livekeskustelua, niin olisi 18 kertaa kätevämpää hoitaa hommat live-keskusteluna esim MSN tyyliin näpyttelynä, tai miten sen nyt haluaa hoitaakkaan.. Headsetillä? Niinkuin joku sanoikin, niin skypen välityksellä keskustelusta tuleekin karmee sekasotku, kun jengi huutelee mitä sattuu.. Joku joukko pitää palaveria samalla linjalla pakoputkistoista, kuin toinen joukko puhuu livetalkissa Juhan C5 projektista ja sieltä välistä joku sitten puhuu Kitcar autoista kahdestaan.
Tietenkin, jos ideana oli "Who is online" tapainen juttu, että siitä valikosta saa sitten valita sen henkilön jonka kanssa keskustelun saa aloittaa, niin asiahan on ihan eri, ja koko homma käytännöllisempi. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että ei ehkä vielä ole tarpeen foorumin yleistä skype talk blogia järjestää. Palsta/Forum on riittänyt tähän asti vallanmainiosti, ja jos tulevaisuudessakin tullaan tarvitsemaan jonkin sortin livechat ohjelmaa, niin siinä tapauksessa voitaisiin mahdollisesti harkita aikaisemmin mainitsemaani "MSN live Messenger" tyyliin ohjelmaa.
|
||||
|
||||
|
Aivan...ne jotka haluaa jutella keskenään enemmän headsetillä messenger ja silleen ainakin mun osalta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Eikai nyt sentään korvikkeena, mutta lisänä.
Tosin ei siellä varmaan kukaan koskaan mitään puhuisi kuitenkaan, kun ei tuolla #Finnshark irc-kanavallakaan koskaan kukaan näytä mitään kirjoittelevan toisin kuin #overdrivellä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja pointtina vielä tähän.. Jos kenellä vaan häiriköijällä on mahdollisuus osallistua keskusteluihin niin eihän siitä tule yhtään mitään! Minua ei ainakaan kiinnosta puhua kenen vaan häirikön kanssa niitä näitä.. Ensinnäkin yleisellä palstalla pitää olla kokoajan joku moderaattori valvomassa, ettei koko touhu mene asiattomaksi, niinkuin se voi helposti mennä yleisessä muutaman hengen keskustelussa. Toisin sanoen siis Mickeyn kanssa samoilla linjoilla.. Yleiset live-keskustelut voidaan hoitaa privaatisti MSN:n kautta. Mulla on nytkin parit FinnSharkkilaiset linjoilla.. asiallisesti, ilman ketään häiriötekijöitä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siis irc-galleria.net sivustolla? Ei kovin kiinnosta tulla sinne herutus-sivustolle katselemaan pulskia CS-playereitä joilla ei ole elämää
|
||||
|
||||
|
Joo,joo ,joo joo selvä,selvä joo,joo,joo,samaa mieltä joo,joo,joo.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|