|
|
||||
|
||||
|
'73 avot Suomessa
Quote:
Mad Dog tuolla toisessa ketjussa ihmetteli Suomen '73 avoja. Laitetaan nyt tähän oma ketju näistä toiseksi viimeisistä avo dinosauruksista! Päivitelkää listaa uusilla, katsotaan montako saadaan kasaan! Lisäsin yhden listan jatkoksi... 1. TJ92(valk.) 2. Japi(kult.) 3. Mad Dog(hopia/valk) 4. Stingray(sinappihuntu) 5. Punainen ulkoa, musta sisältä, 454 (kuvia ainakin joistakin meeteistä galleriassa)
|
||||
|
||||
|
Quote:
Päivitin tuohon listaan!
|
||||
|
||||
|
Kiitos Finnshark! Mielenkiintoista...
|
||||
|
||||
|
Ei näitä taida kaikenkaikkiaan kovin montaa olla
Ainakaan mun tiedossa ei ole enempää.
|
||||
|
||||
|
Mun "rekisterissä" 73 avoja 11.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuinkas monta näistä -73- mahtaa olla valkoisia
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei taida olla muita kun sun auto vaan?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ainakin pari on valkoisia, oransseja pari, sinappi huntuja pari, punaisia muutama, yks musta, sinisiä pari, keltaisia pari... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ja mad dogin auton värin vaihduttua, ei taida olla ku yks hopia... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
joo nykyään ei ole enää tarkkaa tietoa montako löytyy.? !! groovyllä on muutama enemmän kuin mulla mutta montakos näistä on MANUAALEJA mulla menikin monta vuotta että ei ollut kuin 2kpl mun lisäksi avoa suomessa ! joku jopa sanonut harvinaiseksi masaa valmistusmäärissä.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|