| Sekalaiset ilmoitukset Autotallien tai muiden tilojen vuokra-asiat tai muut asiat jotka eivät sovi muille palstoille. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Tietokone
Tuota, ei nyt ihan ehkä "ostetaan" osion vaatimukset täyty, mutta mistä kannattais hakea valmis tietokone jossa potku ei loppuisi ihan heti ja rauta täyttäisi "harrastepelaajan" kriteerit...
Jos joku sattuu olemaan alalla ja myy PC-kamaa niin pistäkää yv:tä tai soittakaa P.0400-707015 Tomi Suosituksia alan liikkeistä otetaan myös vastaan?? Pysytään nyt "raudan" suhteen kuitenkin kohtuu budjetissa ( hinta alle 1500,-¤ )
|
||||
|
||||
|
Verkkokauppa.com:n valikoimathan olet varmasti jo tarkistanut?
Suomessa taitaa olla melkovähissä nuo erikoisliikkeet juuri pelaajan harraste käyttöön tarkoitetuista pelikoneista, niin konsoileissa kuin ihan tietokoneissakin. Itse olen aina hoitanut kauppalistan kuntoon himassa, ja siitä olen sitten köpötellyt suorinta tietä Verkkokaupan tiskille näyttämään listaustani. 5 konetta kaikkine tarvittavineen laitteíneen olen sieltä tainnut ostaa, ja homma on toiminut.. Verkkokauppahan ei ole tosiaankaan mikään jääkaappi diileri, niinkuin verrattavissa olisi vaikka Gigantin myymäliin. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että jos tietotaitoa löytyy, niin alkaa itse katsomaan kaupan hyllystä palikat, jotka haluat asennettavan laitteeseesi ennen kuin laitetaan eurot tiskiin. Harrastepalaajallahan on varmasti huomattava määrä eri kriteerejä tietokoneeltaan, kuin perus toimistorotalla, jolle riittää kunhan tietokoneessa on näyttö ja näppäimet. 100% varmasti täältä löytyy tietokone miehiä, jotka osaavat paremmin valaista, millainen laitteen tulisi olla.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Laita Nrj:lle YV, että kasaa sulle kunnon voima moottorin, et varmasti tule pettymään, jos saat herran suostumaan kasaukseen... |
|
|
||||
|
||||
|
Kovasti olen ollut tyytyväinen pari vuotta sitten ostamaani pakettiin stockmannilta.Ongelmitta on pelittänyt.Mitään muistikuvaa mulla ei ole "niistä numeroista ja salakoodeista" mitä koneessa on mutta kaikki on tähän asti löytynyt mitä olen tarvinnut.Näytönohjain oli joku silloinen "hyvä" ja mielestäni pyöritti Far Cryta( parasta pelia mitä itse olen tähän asti pelannut) täysillä asetuksillä mukisematta.
Koneen vaihdan heti kun Alan Wake tulee myyntiin ja satsaan sitten täysillä näytöön ja siihen ohjaimeen. ps : www.alanwake.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Onhan noiden kanssa tullut puljattua reilu kymmenen vuotta. Tolla 1500e budjetilla kyllä ihan kelpo pelikoneen saa. Näytönohjaimeen kannattaa panostaa pelikoneessa ja muistia reilusti niin jeesaa pelihommissa.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|