|
|
||||
|
||||
|
Kimi Rules!!
Kimi on no:1
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Puhutaan, mitä puhutaan, mutta on se kova jätkä! Maailmassa on tuhansia ja taas tuhansia ratakuskeja, jotka haluaisivat päästä ajamaan F1 autoa, ja palkintopallille! Kyllä meissä Suomalaisissa täytyy olla jotakin kummallista vauhtigeeniä sekoittuneena sinnikkyysgeeniin. Hyvä KIMI!!!!!!
|
||||
|
||||
|
Kun sen kaiken patoutuneen uhon päästää suomalaisessa valloilleen niin on onni muille maille että meitä on näin vähän...
|
|
|
||||
|
||||
|
No voi helvet... MTV osas sitten tämänkin ryssiä!!!!!!
Mihin jäi MAKSUKANAVAN kuljettajien lehdistötilaisuus kisan jälkeen!!!!! Rahat loppu näköjään kisan jälkeiseen palkintojen jakoon!!! + toinen juttu, Jos mä hommaan "maksukanavan" niin mitä VIT**A ne mainokset siellä F1 kisassa tekee!!!! Sen takia mä otin maksukanavan että mä pääsen noista ******** mainoksista eroon!!!!! MTV on PASKA!!!!!! Täytyypi ******* laittaa palautetta!!! http://www.mtv3.fi/info2004/palaute....a_yhteytta/a04
Last edited by TomiT : 18.03.2007 at 10:29. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Niin, Kimihän johtaa maksimi pistein
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuon takia katsokin lähetykset netistä ilmaiseksi! Selostus on tosin englanniksi, mutta ei tuo haittaa yhtään. |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä Kimi, "sileänkelin rengas toimi taas!"
Mitä ********ä toi kovalainen oikein puuhasteli? Briatore antoi onneksi kuulla kunniansa... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|