|
|
||||
|
||||
|
American Racing Ansen Sprint
Onko kenelläkään kokemuksia näistä otsikon mukaisista vanteistä sopivuuden suhteen?American Racingin sivuilla ei anna corvetelle valinnaisena ansen sprinttiä mutta valikoimista löytyisi jaolla 5x4,75 7x17 sekä 8x17 offsetilla 0 joten vastaakohan satuloihin?jostakin luin vielä,että tilauksesta saisi jopa isompiakin ja olisi edullisempikin vaihtoehto tt 2:lle.
|
|
|
||||
|
||||
|
No mun on pitäny noita 17x8 kokosia kokeilla alle jo pidemmän aikaa, ei vaan meinaa ehtiä millään
|
||||
|
||||
|
Nyt Nipa itteä niskasta kiinni ja kokeilemaan=o) niin vois olla hyvä vaihtis tuolle tt2:lle ja eikös c3:sen orkkis offset ole pyöreä nolla kuitenkin?
|
|
|
||||
|
||||
|
No mä yritän tänä kesänä saada testattua
![]()
|
||||
|
||||
|
Samantyylisiä vanteita olen itselleni katellut mutta AR ei tarjoa ihan juuri sitä etsin. Syvyyden tuntus saisi olla enemmän
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Orkkis offset 8" vanteella on -0.5" eli noin -12mm. Tossa vielä tarkempi sepustus aiheesta: http://finnshark.com/forum/showpost....9&postcount=27
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
No sillon ei varmaan ota jarrusatuloihinkaan kiinni vaikkeivät alunperin olisikaan suunniteltu Vetteen sopiviksi. Ei muuta kuin vanteet alle ja kuvat jakoon
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |