|
|
||||
|
||||
|
Tiggi
Laitetaan nyt oma otsikko, eli sain tänään viimein
haettua ton tigin. Vanha se on kuin taivas. Mutta yllätyin positiivisesti siitä, että kohtuu siistissä kunnossa kumminkin on. Vielä kun osais hitsata. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mistä moinen ja mitä maksoi... onko toi pulssikone?
|
||||
|
||||
|
Ei ole..No trills, perusvessa. Hintakin oli sitten sen mukainen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mistä ihmeestä kannattas etsiä noita käytettyjä?
|
||||
|
||||
|
Mä mettästelin ruottin blocket.se varmaan 6kk ajan, sieltä aina välillä löytyi aika namuja, mutta hinnatkin oli aika korkeella. Samalla kattelin ebay.de kiinavessoja, mutta noita ei sitten kumminkaan uskaltanu ostaa.
Suomessahan on muutama paikka jotka noita myy käytettynä, mutta kun kerran on liikkeita niin hinnat on sen mukaiset. Jos kunnollisen haluais niin hinta ois jossain 4t€ luokkaa joten mielummin opettelen tollasella vanhalla vessalla ennenkuin alkaa hifistelemään. ps. ton oman ostin overdrivilta. |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä hyvä, hetken harjoittelet, niin saadaan susta sharkin hovi tiggaaja!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä mies työkaluistaan tunnetaan! Mä olen aina ollut kade hitsausässille.Sen kun vielä oppis.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kauhian kokoinen pömpeli verrattuna mun samantehoiseen joka on olkavyöllä kannettava..on sitten toinenkin olemassa vähän rajumpi jolla firmassamme korjataan rakennustelineitä, sillä en ole alumiinihitsausta harjoitellut enkä harjoittele on se sen verran myrkyllistä hommaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Soon helpoo kun Vn pesu talon saippualla... enemmän mä ihailen edesmenneen isoisäni juottamista ja faijan myös kun kultaa juottavat. Isoisän touhua seurasi kyllä mielellään nöösipoikana vierestä, jalometallit ja alumiini on siitä kinkkisiä että niistä ei aidosti näe koska ne "alkaa" sulamaan se pitää vaan oppia on sitten hitaus tai juottaminen kyseessä...juuh alumiiniakin voi juottaa ja jälki on niin nättiä että saumaa ei edes näe. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hintakin on varmaan ihan eri luokkaa? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|