|
|
||||
|
||||
|
WTF is "bowel vent tube"
Kaasuttimia vertailen ja tuollainen otsikon termi tuli vastaan. Osaisiko joku valaista tietämättömän taivalta? Eli mikä on "bowel vent tube":n funktio kaasarissa, ja mitä tapahtuu jos se esimerkiksi tukkeutuu?
|
|
|
||||
|
||||
|
En yhtään tiiä, mutta
bowel = suoli bowl = kulho Jotenkin fuel bowl kuulostaa tutulta sanalta. Jotta oisko se osa bowl vent tube? Mikähän se on suomeksi? Bensakulho? Kohokammio? |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
bowl se on ja ne on ne kaksi putkea jotka töröttää esim hollikan 850dp kaasarissa molmmista kohokammioista ylös. on ilmastointia varten mun käsittääkseni
|
||||
|
||||
|
kohokammion tuuletusputki
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla oli yhdessä uudessa kaasarissa valmistusvika, uimuri ei päässyt liikkumaan ja polttoainetta tuli enempi kuin tarvitsi ja se sylkäisi ne tuota putkea pitkin pihalle. Mutta siis asiasta tietämättömänä olettaisin: jos tuo putki olisi tukossa, niin ennen pitkää muodostuisi alipainetta noihin polttoainekammioihin ja polttoaineen syöttö ei enää toimisi kunnolla.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tossa oli Corvette kokko lähellä...tässä muuten yksi syy miksi suosittelen vaihtamaan Marine putkiin koske ne on taivutettu siten että jos ylivuoto tapahtuu ne lorottaa ne suoraan läppien päälle. Toisaalta Ei marine versio voi vuotaa läppäakselin läpiviennin kautta taas imusarjan päälle. suo siellä vetelä täällä... |
|
|
||||
|
||||
|
Thänx, Heimo Huiman kuva-arvoitus selvitti huohottimen tarkoituksen tarkalleen. Tuo "bowel" oli jenkki-kaasutin-expertin omaa tekstiä sähköpostistaan jonka mulle lähetti. Amerikkalaisilla taitavat mennä kulhot ja suolet sekaisin - yritä nyt siinä keksiä mitä ammatti-ihminen sanoillaan tarkoittaa kun en tiedä termistöä edes suomeksi...
Kaksi laitetta on nyt päässyt kalkkiviivoille hankintakilpailussa. Ventiloitu malli maksaa jonkin verran enemmän, mutta tässä tapauksessa ei ilmeisesti kannata säästää... Ihmemaa kutsuu taas kesäkuussa; pitää varmaan ottaa TOSI ISO matkalaukku mukaan - täältä lähtiessä tietty tyhjänä! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Miulle oli nimittäin yllätys, että esim. KLM:llä painorajat on 2x23 kg + 18 kg käsimatkatavarat. Euroopan/aasian lennoilla mitä oon ollu ni on saanu olla vaan 1x20 kg + 8 kg käsimatkatavarat. ![]() |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|