|
|
||||
|
||||
|
Moi!
On varmaan joskus tullut vaihdettua? Onko hyviä vinkkejä ja neuvoja moiseen hauskuuteen!!
|
||||
|
||||
|
Onks suljetut umpiot? Jos on niin koko roska vaihtoon.
|
|
|
||||
|
||||
|
Täh? Eiköhän kaikissa C4:ssa ole samanlaiset umpiot?
1. konepelti auki. 2. käännä ajovalonmoottorin potikasta käsin valo puoliksi auki 3. irrota valon korinvärinen muovikupu avaamalla konehuoneen puolelta 2 ruuvia ja ulkopuolelta, kuvun sivuista 2 ruuvia 4. irrota umpiota paikallaan pitävä kromikehys irrottamalla sen ruuvit (4kpl?) 5. ota umpio käteen ja irrota piuha, ota H4:n irti, aseta uusi paikalleen 6. kasaa käänteisessä järjestyksessä. Ottaa alle 5min per puoli kun on tehnyt muutaman kerran. Huom. älä räpellä valon kohdistusruuveja. Ruuvit ovat torxeja - muistaakseni.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jaa, onko niitä hyväksytty Suomessa tieliikenteeseen? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Noo ainakin mulla on menny kaikista katsastuksista lävitten.
|
||||
|
||||
|
Quote:
mulla on uusi käyttämätön alkuperäistyyppinen "sealed beam" umpio, jonka voin myydä Lähetä YVtä, jos olet vailla sellaista umpiota ? |
|
|
||||
|
||||
|
No jumafleuta, mulla ei mennyt ees H4-umpiot C3:ssa läpi vaan jouduin vaihtamaan E-merkityihin!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla tuli alkup. sealed beamit auton mukana laatikossa. No, nuo C4een sopivat "yleismallin" umpiot ei onneks maksa juuri mitään...
|
||||
|
||||
|
Onko joku muuten nähnyt noita yleismalleja kirkkaalla lasilla jossain? Mulla alkaa noi vanhat H4-umpiot olla jo niin kivenhakkaamat, että vois vaihtaa kirkkaampiin.
Mr Tenalle: mun ohjeet pätee myös sealed beameihin, korvaat vaan sen kohdan 5 alkuosan tolla Heimon ohjeella.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|