|
|
||||
|
||||
|
Missä hinnoissa -69 liikkuu???
Tuttu olisi kiinnostunut tästä yksilöstä, missäköhän liikkuisi sellainen "käypä hinta"
Autohan näyttää kuvissa ihan hienolta...Olisko historiasta tietoa, jonkun Clubilaisen EX?? http://www.restoredsportscars.com/km...s/vet69gal.htm Spexsejä...
|
||||
|
||||
|
Tollasen käypä hinta on 45th ylöspäin, tingata ei tarvitse yhtään.
Jenkeistä ei saa edes sillä joten turha tuonkaan omistajan on pitää tarjousmyyntiä... 69 kun sattuu olemaan "SE" C3 varsinkin avona ja Tri-Power 427 sekä manuaalilla... Vain hardtop ja sivuputket puuttuu |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
KTM Auto on aika viimeisen päälle tehty jossain vaiheessa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep, mun entinen. Edellinen omistaja oli kaatanut laitteeseen rahaa suurella tunteella, mutta ei koskaan viimeistellyt tai viimeistelyttänyt autoa. Tein tarvittavat viimeistelyt ja käytin autoa MR-leimalla. Mielenkiintoinen auto ja nopea kuin pentele = hauska peli. Miksi myin? Siksi, että Mid Year on mum juttu ja shark ei sitten loputa ollut niiiin mun juttu. Nykyisen omistajan efortit ovat olleet autolle vain siirtymistä positiiviseen suuntaan. Kulkupuoli ei varmaan huonone siitä, kun mosa laitetaan pieteetillä uusiksi |
|
|
||||
|
||||
|
Muistan jonkun sanoneen et olis ollut kohtuullisen janoinen peli.
Niinkuin sillä tosin olisi mitään merkitystä silloin kun ollaan tollaista hankkimassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Eiks noi isolohkot ole aina kohtuu janoisia ainakin kaasareilla? Nimimerkillä:
En ole vielä päässy alle 13l:n koskaan vaikka onkin pikkulohko. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vaikka tää nyt karkaa tosi kauaksi alkuperäisestä aiheesta niin silti. Ihmettelen tota sun pikkulohkon kulutusta, kun mä oon päässy alkuperäisellä remppaamattomalla -69 tekniikalla alle ton sun kulutuksen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja mä en ole tainnut päästä ikinä C1llä alle 18 sadalla pikkulohkolla...mutta maantieajot onkin ollut lähes nollissa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sorry off..Se on toi old school tekniikka nääs. |
|
|
||||