|
|
||||
|
||||
|
Topspeed Lappeenranta
09.06.2007 klo 10.00 On sitten Lappeenrannan TopSpeed sessio...
http://yhdistykset.etela-karjala.fi/liy/liy/index.htm Ei muuta kun männät sulattamaan...
|
||||
|
||||
|
Kuinkas moni meinaa tulla? Pitää saada se yleinen pahennus tuolla aikaan avoimilla putkilla, romu tuskin paljoa lujempaa kulkee..
|
|
|
||||
|
||||
|
Tarkoitus olisi käydä ensin aamutuimaan tuolla LPR:ssa ja sieltä sitten Show & Shine:en.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Korjattu... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tulossa ollaan. Tavoite 300 km/h puhki. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos ei ole myötätuulta niin veikkaan "Pirren" Hormoonikuplalle 282km/h Katotaan kumpi arvaa lähemmäks
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jossain 270-280 km/h olis mun arvaus, riippuen mitä repsikka (pirre) on aamupalaksi syönyt, paljon on lisäpainoa... Oletko Tomi lähdössä ulkoiluttamaan mun vaimon ex-metsuria? Vois ottaa välimiitit ja saapua paikalle yhtärengasta... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Last edited by CC-5 : 31.05.2007 at 23:58. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä, kyllä...Koko perheen kalustoa olis tarkoitus rankaista, voi olla että jonotus syistä en itse pääse neppaamaan Metsuria, mutta eihän tuossa kuskin tarvii osata lähettää, riittää kun osaa vaihtaa 5-vaihteelle ja pistää lapun lattiaan, niin ja pitää sen siellä Corvetella vois saada kanssa aika kovan ajan, mutta, mutta sillä kun ei uskalla ajaa täysillä tota matkaa ps. lähdemme aika ajoissa, ettei sitten tarvii siellä jonotella, eli jotain klo 7.00 korvilla startti
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|