|
|
||||
|
||||
|
LS1 kansien porttauksesta
Missäköhän pääkaupunkiseudulla kannattais LS1 kansia portauttaa, ja mitähän kyseinen lysti suurinpiirtein maksaa? Ittellä ei oo tosta kokemusta, joten en itte ala tekemään. Tässä vaan mietiskelen vaihtoehtoja jos ei ostaiskaan uusia kansia
.
|
||||
|
||||
|
Voisi kuvitella, että kunnollinen porttaus maksaa melkein saman kuin joidenkin
halpis (ei afr) ls1 kansien osto. Tietty, jos jonkin tutun kautta saa halvalla niin sitten ehkä kannattaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin sitä tässä just haluisin tietää, että kannattaako kunnollista porttausta teetättää vai ostaa suoraan uudet kannet. Samaa vähän tosiaan pelkään, että porttaus voi tulla suhteellisen kalliiksi... mutta jos jollain ois antaa vähän fakta tietoa?
|
||||
|
||||
|
YV:tä pukkaa
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
YV huomioitu, kiitos vinkistä! Laittakaa vaan vielä lisää infoa, että sais ainakin muutaman vaihtoehdon vertailtavaksi.
|
||||
|
||||
|
VPlle vaan
![]()
|
||||
|
||||
|
Multa harjoittelu kannet vuokralle halvalla
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi porttaus niinku työnä on aika kova homma, ja siinä menee aikaa ja tupakkia. Rahaakin siinä menee silleen, että kanavat täytyy käydä virtauttamassa penkissä, jotta sitten tietää paljonko koneesta pitäisi oikeasti niitä hevosia tulla kansien puolesta.( ja senhän näkee vasta dynossa) Lisäksi jonkun itselle oudon kansityypin nävertäminen on riskaabelia kun ei tiedä sen kansityypin seinämävahvuuksista tietyillä kohdilla. Putsaamalla suurimmat valmistusvirheet pois (kevyt porttaus), tehonlisäys voi vaihdella 15 - 130 hv. erilaisilla kansilla omiin kokemuksiin perustuen. Noista syistä mä en ole tehnyt kellekkään yhtään kantta. Sensijaan olen näyttänyt kyllä malliksi yhden kanaviston teon perusasiat, jonka jälkeen herrat ovat saaneet näverellä itse itselleen paremmin hengittäviä kansia. Eikös se ole juuri sitä harrastamista!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
= Quote:
|
|
|
||||