|
|
||||
|
||||
|
vuosimalli ?
mikähän olisi sellainen instanssi suomessa ,mistä saisin korjattua
mun vuosimallin kohdalleen? (katsastuskonttorihan se ....) mutta pitäis saada jotain virallisen näköistä ja paljon leimoja ns ryssätyyliin.... eli joku paperi tarttis jostain saada ,mikä todistaisi mun VIN# perusteella ,että mun pulkka ei ole pystylasinen 79' ,vaan 74 niinkuin VIN:kin sanoo
|
||||
|
||||
|
Quote:
Millä lapuilla auto on alunperin tullut suomeen? Pystyisköhän Finnvette tms. antamaan jonkun virallisen lausunnon autosta? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Munkin piti oikaista auton valmistusnumeroita suomalaista rekisteriotetta varten, kun ameriikan Joe oli kirjoittanut ne väärin jo amerikkalaiseen otteeseen. Siellä oli ässästä tullut kasi ja joku toinenkin virhe oli. Jakelta onnistuu.
|
||||
|
||||
|
okei ,sinne siis
tänks!
|
||||
|
||||
|
Vuosimalli
Et oo ainut, JPK,lla on kans mun tietääkseen otteen vuosmalli mettässä auton numeroihin verrattuna.
Mielenkiintoista olis tietää minkälainen härdelli semmosen oikomisesta syntyy,pitää varmaan soittaa itte poliisit paikalle konttorille ja käärii hihat valmiiks et saavat helpommin käsirautoihin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
okei ,mä laitan sitten raporttia ... kyseisen vanhemman katsastus henkilön kanssa siitä turistiin ja hän meinas et on ihan läpihuutojuttu. vuosi sitten ,kun eka kertaa leimasin pulkkaa ,niin jäi kerrankin katsastuksesta hyvä mieli ,vaikka huomautuksia tulikin. uskomattoman asiallinen asenne ym. alustaa ihan rauhassa! jäi jotenkin jo silloin sellainen kuva ,että kaveri halus antaa sen leiman tänä vuonna oli häkäarvot jotain 6,8 ja 4,5 ois saanu olla ... ei muuta kun ruuvari kouraan ja tyhjäkäynnin seoksien säätöön no hetihän ne tippu 2,5 kieppeille niin ,paikkahan on se uusi kaarinan K1 vanhan ykkästien varrella .....
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|