|
|
||||
|
||||
|
Missä osataan asentaa häly?
Paikallinen asennusliike ilmoitti, ettei pysty/osaa laittaa hälyä paikalleen -90:een vaikka alunperin sanoinkin, että helppo nakki. Missäs päin olisi enemmän asiantuntemusta? Cobrasta ois kyse.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulle laitettiin -92:een kaukokeskuslukitus tuolla http://www.valioasennus.fi/
Ei menny asennuksessa kun muutama tunti. Liekö sitten hälyn laitto kovin kummoisempi juttu.. |
|
|
||||
|
||||
|
Jotain se puheli, että keskusyksikkö on syvällä auton uumenissa ja asennukseen menee pari päivää tuntitaksalla, jos alkaa opettelemaan asennusta. Kaikki sähkökaaviot oli kyllä annettu avuksi asennukseen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on jotenkin hyvä kuva tosta kiskasta.En vaan muista enää mistä yhteydestä mutta kuitenkin. |
|
|
||||
|
||||
|
Eikö sitä voi ite asentaa? Vai onko niin, että maalaan, hitsaan, sahaan, poraan, juotan, ruuvaan, väännän, säädän, hinkaan, mutta sähköihin en koske
|
|
|
||||
|
||||
|
No sanotaaks, että olen sähköjen kanssa aika kädetön..Mutta jos ei mikään muu auta niin sitten on kai pakko. Kärryä en kumminkaan jokapäiväiseen ajoon tarvi joten kuukaudessa varmaan täysin kädetönkin saa jotain aikaan?
Mielummin kyllä laittais jonkun asentamaan, joka varmasti osaisi tehtävänsä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Helpottaa paljon, jos viet jollekin gurulle sähkökaaviot sekä hälyn kytkentäohjeen, niin tekee sulle valmiiksi kytkentäohjeen/kaavion. Sitten vaan purat ja juottelet piuhat kiinni. Ei oo paha homma.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kukas ois sellainen guru? Käsi pystyyn. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Taitaa täällä Joensuussa olla yks C4:sen omistava henkilö aika guru auton sähköjen ja elektroniikan kanssa. Jotenkii miulla on semmonen muistikuva, että hän kirjottelee tälle foorumillekin
|
|
|
||||
|
||||
|
No ilmoitelkaahan olemassa olosta.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |