|
|
||||
|
||||
|
Sivuputki asiaa
Moro!
Onko -76 Vetteen saanut optiona sivuputkia? Entä noiden laillisuus, jos tollaset laittais? mistä tollasen lisävaruste listan -76 vetteen mahtais löytää?? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Optiona ei oo saanut muihin kuin 69-malleihin. Mutta nyky säännöksillä saa sellaiset asentaa vaikka uuteen C6:een |
|
|
||||
|
||||
|
Sivu röörii vaan, ootkos Hookeria vai orkkis luukkia meinannu vaiko jotain muuta race disainia
![]()
|
||||
|
||||
|
Toi orkkis valusinkkiäkös se nyt olikaan suoja on aika tyyris, MUTTA on myös aivan sairaan makee!
Mulla mid yearissä tehot tippui noin 100hv kun siirryin 2.5" taakse asti vedetyistä orkkis putkista 2.5" orkkissivu putkiin. Eli jos YHTÄÄN haluaa voimaa ulos kattilasta, kannattaa vaikka tehdä/teettää omat putkistot ja vaimentajat. |
|
|
||||
|
||||
|
Noita hookereita kattelin... kattilasta oli tarkoitus ottaa nelosella alkavia tehoja, niin ei tuo -100hv kauheen hyvältä kuulostaisi
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla oli just -78:ssa leimalla noi hookerit eikä niistä muuta kommenttia tullu kun vähän kovaääniset.. vaikka ihan niiden omalla vaimentajalla okin. Taitaa olla ihan katsastusäijästä kiinni meneekö läpi suoraa vai pitääkö kikkailla ääniä hiljemmaksi. Mutta kyl noi -76 menee aika vaivattomasti myös.
![]()
|
||||
|
||||
|
Hookereiden sisään saa erillaisia vaimennin putkia, on max. äänenvaimennus, sitten max. virtaus mallit. ja oliko vielä sitten kolmannet keskivaiheilla.
Kuvissa on max vaimentavat ja sitten nuo virtaus mallit. noihin pitempiin on kyllä tehty jälkikäteen pientä pakoputkiviritystä porailemalla lisää reikiä, ei ole kun tuo pienireikä vakiona. ![]() pituuseroakin on. ![]() Paikoillaan on nyt nuo avarammat..
|
|
||||
|
||||
|
onko paljonkin kovempi jytinä?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Juu mulla on näköjään noi paremmin virtaavat mallit vaimentimina.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|