|
|
||||
|
||||
|
Vanhojen muistelua... American Car Show -96
Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään, vai miten se vanha sananlasku menikään...
Eli muistatteko -96 Helsingin AMC:ssä olleen keltaisen customoidun veten? Keltainen maali, keltainen runko ja keltainen sisusta. Joskus on täälläkin ihmetelty että missä entiset näyttelyautot ovat. Nyt tämä keltuainen oli Porissa Tikkulan vettenäyttelyn sivustalla. Kunto on hiukan repsahtanut näyttelypäivistä. Korissa oli paljon halkeamia eikä sisustakaan ihan näyttelytasoinen enää ole. Renkaat ja vanteet näyttävät jotenkin hassuilta ja pieniltä... Ilmeisesti auto on ollut hetken poissa rekisteristä kun on ilmestynyt uuden näköiset eurokilvet mukaan... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Löytyykö kuvaa näyttelyvuosilta? Ei kai 14" vanteet
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuvassa ainakin näyttäis 14 tuumaisilta
|
||||
|
||||
|
Olihan tuolla Rikun vanhoissa arkistoissa kuva.
Aukeaako kuvat muilla nopeasti? mulla on gallerian selaaminen tosi hidasta http://finnshark.com/gallery/album18 |
|
|
||||
|
||||
|
Aukeaa kyllä mutta mulla tuo kuva näkyy "thumbnail" koossa
|
||||
|
||||
|
Quote:
Totta tosiaan... Isompikin kuva jossain on, yritän löytää senkin näkyville... |
|
|
||||
|
||||
|
Jossain vaiheessa tuli mietittyä mihin toi auto oikein hävis. Aika rähjäiseen kuntoon näyttänyt päässeen. Muistan hyvin kun näin auton ekan kerran silloin ACS:ssa vuosia takaperin, oli tosi hieno silloin. Nyt sais aloittaa jo uuden frame offin, että sais samanlaiseen kuntoon!
|
|
|
||||
|
||||
|
Re: Vanhojen muistelua... American Car Show -96
Quote:
Näin juuri tuon vetten Karmarockissa (Harjavalta) tänä vuonna. Jotenkin se oli erikoisen näköinen, johtui varmaan renkaista tai tuosta keltaisesta sisustasta tms? Keulasta oli ainakin maalia lohjennut ikävästi, tiedä sitten. Silti eeritttääiinn hitaasti kävielin ohitse, koska omaa ei ole niin pitää toisten autoja kuolata. |
|
|
||||
|
||||
|
Tässäkin pari kun tuli kustomit puheeksi, toisen kaikki tunnistaakin. On muuten 1983 ACS:sta.
sori huono kuvanlaatu mutta skanneri ei ole toiminnassa joten otin digillä suoraan 10-kuvasta. ![]() ![]() ![]() Luojan kiitos noi plyyshinappiverhoilut ovat mennyttä aikaa! Missäköhän kuosissa toi avo on nykyään? Toivottavasti vähän maukkaammassa Mulla on muuten muutamia kuvia oikein Vette-näyttelystä joka järjestettiin Stadissa 1991. Siellä mm. toi Leino jälkimmäisessä asussaan.
|
||||
|
||||
|
Mulla on jossain se V8 lehti jossa oli juttua tuosta autosta, muistaakseni muuttoauto jenkeistä, pitääpä kaivaa juttu esille
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|