|
|
||||
|
||||
|
USA kartoitus.
Tuli mieleen kun täällä aika moni hyppää jenkkilässä niin missä kenelläkin on kontakteja jotta tarvittaessa voi olla apuakin jos jotain ilmenee.
Itsellä lähinnä keskilännessä eli Cincinnatissa ja New Yorkissa (Staten Island) Tavaraa saan tutun kautta tuotua Houstonista, Losista, Norfolkista ja Miamista (siis kontissa, kun vaan sovitaan aikatauluista). |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä aihe!
Itellä kun ei ole mitään autolinkkiä jenkkilään, mut silti ois kiva tuoda joskus pari autoa sieltä... Tai vaikkapa C2 keula (ja perä...) Ei muuta kun lisää |
|
|
||||
|
||||
|
No sitten alustavasti sä tiedät kene puoleen kääntyä, tutulla on jonninsortin säilytystilamahis osille Texasissa työn alla, mä koitan parasta aikaa saada samanlaista aikaan Ohioon, tosin vaan väliaikaista..tai mistä sitä tietää vaikka tulis muuttokin eteen...
*Sen verran on auto ja traileri etc politiikka ruvennut jurpimaan täällä, ja voi sitä ajjaa Rekkaa jenkkilässäkin. |
|
|
||||
|
||||
|
Meikalainen asustaa itarannikolla Philadelphiassa ja jos tassa lahella tarvitsee kayda kuvaamassa tai katsomassa auto(j)a niin se onnistuu jotenkuten viikonloppuisin.
Valitettavasti kokemusta ei ole laivaamisesta, ainakaan viela. Phillyssa ja lahella lienee isoja satamia joiden kautta voisi kuvitella saavan tavaraa suht hyvilla hinnoilla Suomeen. Tilapaista sailytystilaa loytyy pikkuosille tarvittaessa, kokonaisia autoja ei juurikaan voi sailytella elleivat ole ajokunnossa etta voi pihalla pitaa tai siirrella talliin ja ulos tarpeen mukaan. Muutoin ja muissa kaytannon asioissa voin auttaa minka pystyn. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on hyvin monessa paikassa tuttuja joiden apua olen saanut käyttää, niin tilailuun kuin säilytykseen. Jos jotain pientä tai järkevää suurta tarttee, niin voin aina kysyä-
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|