| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Radioantenni 68-71
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä tarttisin kanssa mallin joka menis kokonaan pohjaan. Mistähän löytyis?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kysellääs vähän tyhmiä.
Miks ette laittas vaikka tämmöstä johonkin konsolin taakse piiloon jollon antennia ei näy ollenkaan. Vai haluutteko työ antennin ihan vaan ulkonäöllisten seikkojen vuoksi? Miulla ei oo antennia ollenkaan ja radio kuuluu silti ihan hyvin niin en aio laittaakkaan mitään antennia. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Mä haluan sen ihan vaan nostalgisen ulkonäön takia.
Mun orkkisradiokin on mykkä ja kaipaa täyshuollon, eli en mä oikeesti edes radiota kuuntele autossa.... |
|
|
||||
|
||||
|
No eiks iipeissä nyt joku antennikauppias postais worldwide. Tai ehkä tuokin jos vaan kysäset? Ei luulis postikulujakaan tulevan tollaselle tikulle niin hirveesti.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä just kysyin josko tuo mun linkin myyjä suostuisi lähettämään sen suomeen.
Luulisi olevan aivan samantekevää myyjän kannalta mihin se antenni lähtee? Ei kai kukaan niin patrioottinen voi olla edes amerikassa |
|
|
||||
|
||||
|
Joskus joku kirjotti kai jossain, etta siellä päässä olis jotain paperisotaa enemmän. En tiedä onko totta sitten? Jokatapauksessa melkein kaikki suostuu postaamaan ulkomaillekin, kun vaan kysyy etukäteen. USPS:llähän noi pikkutavarat tulee katevästi, postiinhan se joutuis sen kuitenkin viemään. Tuskin kukaan tollasta kuriirikyydillä haluaa edes US:n sisällä.
Jos joku erikseen painottaa, ettei postaa US:n ulkopuolelle, niin niiden kanssa en ole käynyt kinaamaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Täysin samanlainen antenni samalla myyjällä, mutta Camaroon. Hinta vaan on puolet pienempi
Quote:
Quote:
Edit: Paitsi, että taitaa tuo mahtuu 24" pakettiin ja jos se paina vaan jotain kilon pari niin $10 - $15 postikuluilla pitäskii selvitä. Last edited by janiv : 23.05.2007 at 12:00. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Lokasuojan reiän täytteeksi... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|